ساری؛

بهره برداری از 7 شرکت تعاونی در مازندران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از افتتاح 7 شرکت تعاونی همزمان با هفته تعاون در مازندران خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان اصغری درآمل با اشاره به اینکه هفته تعاون با شعار "تعاون تجلی همدلی و همزبانی" از 11 تا 17 شهریور ماه امسال در استان برگزار می شود گفت: اهداف برگزاری هفته تعاون، تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی نمودن سیاست های اصل 44 قانون اساسی و تبدیل فرهنگ تعاون به معارف عمومی و توسعه آن در جامعه است.

وی، با اشاره به فعالیت و ثبت ۱۳ هزار شرکت تعاونی در استان گفت: اغلب این تعداد تعاونی‌ها فعال هستند و دولت نیز تأکید دارد تا دستگاه‌های اجرایی از این بخش حمایت های لازم را صورت دهند.

مدیرکل تعاون مازندران ابراز امیدواری کرد در هفته تعاون بتوان توانمندیهای بخش تعاون را به جامعه معرفی کرد تا کارشناسان اقتصادی چالش‌های پیش‌رو این بخش را منصفانه نقد کنند.

اصغری افزود: برنامه‌های متنوعی با توجه به روز شمار هفته تعاون در سطح استانی برگزار می شود که با اجرای آن گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ تعاون در کشور برداشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعداد 7 شرکت تعاونی با سرمایه گزاری حدود 80 میلیارد ریال در شهرستانهای مازندران در این هفته باشکوه افتتاح می شود.

بگفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران جشنواره تعاونی های برتر نیز با حضور مسئولین کشوری و استانی در پایان هفته تعاون برگزار می شود

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.