بار در آستانه سال تحصیلی جدید انجام می شود؛

عرضه محصولات خوراکی تخفیف دار در میادین میوه

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: در راستای اجرای طرح مهر قلم برخی از محصولات خوراکی با تخفیف ویژه در سطح میادین و بازارهای میادین میوه وتره بار عرضه می شود.

عرضه محصولات خوراکی با تخفیف ویژه در میادین میوه و تره بار در آستانه سال تحصیلی جدیدبه گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی با بیان اینکه برخی مواد خوراکی با تخفیف ویژه از تاریخ 25شهریورماه تا 10 مهرماه در میادین و بازارها عرضه خواهد شد، افزود: شهروندان می توانند محصولاتی مانند انواع کیک کلوچه، بیسکوییت ویفر، آبمیوه و شیرهای استرلیزه و طعم دار را با تخفیف 15 درصد تهیه کنند.

وی با توجه به ماموریت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی اظهار کرد: این سازمان دست به ابتکاری تازه زده است و در آستانه مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید این سازمان اقلام خوراکی پرمصرف را به منظور تامین تغذیه دانش آموزان عرضه می کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح مهر قلم از طرح های اجرایی شهرداری تهران است که چند سالی است مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در این طرح نوشت افزار، كيف و كفش مدارس، لباس فرم مدارس و ... با قیمت مناسب عرضه خواهد شد.

 انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.