جمع‌آوری قلیان از قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌های شیراز

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس از پلمپ 135 واحد صنفی متخلف و جمع‌آوری بیش از 5 هزار قلیان در شهر شیراز خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ذوالقدری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح صنوف و اماکن عمومی، برخورد با عرضه‌کنندگان و فروشندگان قلیان در کافی‌شاپ‌ها، چایخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران از ابتدای سال جاری تاکنون ضمن بازدید و نظارت از تعدادی واحد صنفی 5 هزار و 926 قلیان را جمع‌آوری کردند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه در این راستا 135 واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد، افزود: برخورد با این موضوع در سطح شهر شیراز به‌صورت جدی در دستور کار این پلیس قرار دارد.

ذوالقدری با اشاره به عملکرد مأموران این پلیس در راستای برخورد با باغ‌های مجالس متخلف نیز گفت: در چند سال اخیر شهر شیراز با پدیده‌ای به‌نام باغ‌های مجالس عروسی مواجه بوده که بعضی از آن‌ها مرتکب اعمال و رفتارهای هنجارشکن و ضد ارزش در جامعه ازجمله برگزاری مجالس عروسی مختلط، پخش موسیقی غیرمجاز و عدم رعایت شئون اسلامی کرده و تعدادی از افراد نیز با ایجاد سد معبر و راه‌اندازی کاروان‌های جشن و شادی زمینه ایجاد بی‌نظمی و نارضایتی شهروندان را فراهم می‌کنند.

وی گفت: موضوع برخورد با این‌گونه متخلفان در دستور کار قرارگرفته و اکیپ‌های گشت کنترلی و نظارتی این پلیس طی بازدیدهای مکرر از باغ‌های مجالس، از فعالیت 71 باغ مجالس عروسی جلوگیری به عمل‌آورده و پلمپ شدند.

ذوالقدری با اشاره به اینکه برخورد با این‌گونه موارد به‌صورت مستمر در دستور کار این پلیس قرار خواهد داشت، افزود: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این‌گونه موارد را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.