درآستانه ماه مهر؛

برپايي شبکه نذر فرهنگی لوازم التحریر ایرانی و اسلامی در ایستگاه های مترو

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو از برگزاری شبکه نذر فرهنگی لوازم التحریر ایرانی و اسلامی از پانزدهم شهریورماه در ایستگاه های مترو خبرداد.

برپايي شبکه نذر فرهنگی لوازم التحریر ایرانی و اسلامی در ایستگاه های مترومحمد صائبی در گفت و گو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانبا اشاره به اينكه  شبکه نذر فرهنگی لوازم التحریر ایرانی و اسلامی با عنوان فصل دانایی در مترو اجرا مي شود اظهار داشت: اين طرح از یکشنبه پانزدهم شهریور ماه به مدت بیست روز در سی و یک ایستگاه شهر زیر زمینی پایتخت فعالیت خود را آغاز می کند.

وي افزود: این طرح با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو و مجمع نوشت افزار اسلامی-ایرانی اجرا می شود، و شهروندان با خرید لوازم التحریر ایرانی و اسلامی از غرفه های مستقر در ایستگاه ها، نذر فرهنگی خود را به پایگاه فصل دانایی اهدا می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مترو تهران ادامه داد: نذرها پس از جمع آوری توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در بین کودکان کم بضاعت و بی سرپرست توزیع خواهد شد.

صائبي با بیان اینکه یکی از هدف اجرای این طرح افزایش بهر روی و تحقق درآمد حلال و کسب و کار اسلامی است، گفت: ترویج فرهنگی غنی اسلامی و تلفیق آن با فرهنگ ایرانی، ایجاد پشتوانه ی فکری و فرهنگی برای آینده سازان و نیز هدایت، تقویت و توسعه نوآوری ها از دیگر اهداف اين طرح است .

وی با بیان اینکه در سی و یک ایستگاه مترو شبکه نذر فرهنگی فصل دانایی برگزار می‌شود،گفت: در خط 1 ایستگاه های شهرری، ترمینال جنوب، پانزده خرداد، دروازه دولت، هفت تیر، مفتح، مصلی، میرداماد و تجریش؛ درخط 2 ایستگاه های صادقیه، شادمان، نواب، حسن آباد، امام خمینی(ره)، بهارستان، امام حسین(ع)، گلبرگ و تهرانپارس؛ درخط 3 ایستگاه های عبدل آباد، راه آهن و منیریه؛ در خط 4 ایستگاه های ارم سبز، میدان آزادی، انقلاب، ولیعصر(عج)، دروازه شمیران، شهدا، پیروزی و نبرد و در خط5 نیز ایستگاه های کرج و گلشهر اماکنی هستند که این کارفرهنگی و خیر در آنها اجرا می شود.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار