590 کیلو ماده پیش‌ساز شیشه در زنجان کشف شد

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 591 کیلو گرم انواع مواد پیش ساز شیشه با همکاری مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا طی یک عملیات پلیسی خبر داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا صالحی در تشریح این خبر، گفت: در پی انجام کار فنی و اطلاعاتی و بر اساس اعلا عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر کشور مبنی بر حمل مقادیری ماده مخدر شیشه توسط یک دستگاه کامیونت، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: در پی این اطلاع و با توجه به حساسیت موضوع سه تیم ویژه عملیاتی سازماندهی و در محور های مواصلاتی استان مستقر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر، خودروی مذکور را در محور زنجان – خرمدره شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

سردار صالحی با اعلام اینکه بر اساس تحقیقات صورت گرفته این خودرو از تهران به مقصد یکی از استان های غربی کشور در حرکت بود، گفت: خودروی توقیفی به پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان منتقل شد که در بازرسی های صورت گرفته از آن 591 کیلوگرم مواد شیمیایی و پیش ساز شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه عوارض مصرف شیشه به قدری وحشتناک است که هروئین یا قوی ترین مواد مخدرهای سنتی در مقابل آن بسیار ضعیف هستند، خاطرنشان کرد: مصرف کننده شیشه در ادامه اراده خود را از دست داده و دست به حرکات جنون آمیزی می زند.

منبع :فارس

انتهای پیام/
برچسب ها: مواد مخدر ، کشف ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.