نخستین جشنواره شعر نیاوران برگزار می‌شود

نخستین جشنواره «شعر نیاوران» با هدف اعتلای زبان پارسی، فرهنگ اصیل آیینی و ملی، ترویج صلح و دوستی، حمایت از محیط زیست با زبان هنر و کشف استعدادهای جوان در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ با توجه به جایگاه ویژه فعالیت های کانون ادبی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و استقبال چشمگیر اهالی شعر و ادب از برنامه‌های این کانون نخستین جشنواره «شعر نیاوران» به منظور کشف استعدادهای جوان در حوزه ادبیات با انتشار فراخوان و بررسی آثار در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد و آیین پایانی این جشنواره نیز در روز هشتم دی ماه همزمان با ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت دو مقوله مهم جهان عاری از خشونت و حمایت از محیط زیست، بخش ویژه جشنواره به این دو موضوع حیاتی و بین‌المللی اختصاص یافته است.

فراخوان این جشنواره به زودی از طریق رسانه‌های کثیرالانتشار همچنین ادارات ارشاد مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا نهم آبان ماه با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار