فیروزآبادی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

بصری شدن انسان با فن آوری اطلاعات/ تمدن فاقد کتاب از بین خواهد رفت

قائم مقام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: انسان با فن آوری اطلاعات بصری می‌شود اما هرگز این فن آوری نتوانسته است ارتباط انسان‌ها را بین گذشته و حال برقرار کند.

بصری شدن انسان با فن آوری اطلاعات/ تمدن فاقد کتاب از بین خواهد رفتبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدابوالحسن فیروزآبادی در نشست تخصصی «زنان، کتاب و توسعه پایدار» که امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از ناشران کتاب با هدف تبیین راهکارهای تسهیل روند مشارکت های فرهنگی و اجتماعی بانوان در فرآیند رشد و توسعه کشور برگزار شد، اظهار داشت: تکنولوژی و فن آوری اطلاعات نتوانسته است از ارزش کتاب بکاهد و در عمل ثابت شده است که فن آوری ها نیز نتوانسته‌اند ارتباط بین افراد را از گذشته تا به امروز حفظ کنند.

وی با بیان اینکه هیچ تمدنی بدون کتاب نمی تواند شکل گیرد و به حیات خود ادامه دهد افزود: با توجه به وجود 2.5 میلیون زن سرپرست خانوار لازم است برای توسعه افتصادی کشور از حضور زنان در حوزه های افتصادی به ویژه حوزه نشر و انتشار حمایت بیشتری شود.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه تنظیم بازار کار به عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است تاکید کرد: امروزه در حوزه زنان در بازار کار با آمار نگران کننده ای از اشتغال آنها مواجه شده ایم.

قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعادل شغلی در بخش خصوصی و دولتی در حوزه فعالیت زنان وجود ندارد تصریح کرد:
براساس آمار بدست آمده، 75 درصد قبول شدگان دانشگاه ها را زنان تشکیل می دهند در حالی که در بخش دولتی 22 درصد زنان کارمند و در بخش خصوصی 14 درصد مشغول به کارند

فیروزآبادی در پایان گفت: با توجه به نقش زنان در توسعه اقتصادی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه هایی را برای توسعه در این عرصه شروع کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار