گرگان؛

اجرای جشنواره امیدهای جوان و تئاتر استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی و پانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ سرپرست تالار فخرالدین اسعد گرگانی  با اعلام این نکته که 16 شهریور اولین روز برگزاری جشنواره خواهد بود، افزود: جلساتی برای ایجاد تعامل و هماهنگی بین عوامل فنی تالار و گروه های هنری برگزار شده است.

وی ضمن اظهار امیدواری برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های جشنواره در تالار، تصریح کرد: امیدواریم ماحصل این برنامه خاطره خوبی برای هنرمندان و مجموعه تالار شود.

غلامی نمایش «ماریا» از گرگان به نویسنده رضا پورترابی و کارگردانی مهدی زنگانه و نمایش «خوان هشتم» از گرگان به نویسندگی و کارگردانی حبیب خسروی را از جمله اجرای هنری جشنواره امیدهای جوان دانست و تصریح کرد: نمایش «نمایش فردای پس از امروز» به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی امید ابراهیمی اجرای هنری اولین روز جشنواره امیدهای جوان است.

وی ادامه داد: نمایش «ملاقات با دراکولا» به نویسندگی امیر حسین صید و کارگردانی فرهنگ عمرانی، نمایش «گورکن» به نویسندگی ابراهیم رهگذر و کارگردانی احسان یارمحمدی، نمایش «آداب جنگ کردن بلدرچین های نر» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی بهنام برجسته ملکی و «سی و پنج پنجاه» به نویسندگی و کارگردانی محمد عرب رضی از اجراهای روز دوم در پانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان است.

سرپرست تالار فخرالدین اسعد گرگانی نمایش «پانسیون» به نویسندگی و کارگردانی مجید انوری، «شیرین» به نویسندگی و کارگردانی عماد رجبلو و نمایش «غریبه ای از دریا» به نویسندگی مجید انوری و کارگردانی رضا پورتراب زاده از اجراهای روز اول بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: نمایش «سه خواهر» به نویسندگی و کارگردانی بهمن ولیان، «پارودی نامه ای بر وقایع تاسف بار»به نویسندگی مجید انوری و کارگردانی پورنیک کاوش، نمایش «رحمت» به نویسندگی و کارگردانی میلاد گیلانی و «کوچه پس کوچه عاشق کشی» به نویسندگی ابوالقاسم مهدوی و کارگردانی رضا مولودی از اجراهای روز دوم جشنواره تئاتر استانی است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.