گرگان؛

قدردانی از فعالان باشگاه خبرنگاران جوان و کارکنان حوزه معاونت خبر صداوسیمای مرکز گلستان

از خبرنگاران فعال باشگاه خبرنگاران جوان و کارکنان حوزه خبر صداوسیمای مرکز گلستان امروز در مراسمی در گرگان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دراین مراسم که ظهر امروز در سالن اشراق صداوسیمای مرگز گلستان برگزار شد معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت ؛دولت و رسانه هر دو برای کمک به زندگی یک پیکر تلاش می کنند و آن پیکر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

علی اصغر طهماسبی افزود ؛ دولت و رسانه از هم جدانیستند و به حق هم در دولت و هم دررسانه روحیه انشقاق وجود ندارد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت ؛ خبرنگاران و رسانه ها فرصتهایی در اختیار دارند که هر کسی از آن بهره مند نیست و به همین خاطر باید تلاش کرد بیشترین بهره را از این فرصتها برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان فرصت کمک به مستضعفان ، نقد سازنده ، دفاع از مظلومان و بیان واقعیات جامعه را از آن جمله خواند و افزود ؛ این فرصت ها در اختیار هر کسی نیست و اگر خبرنگاران آن را به موقع استفاده کنند جامعه با نظم بیشتری به سوی سعادت پیشرفت خواهد کرد.

بهرام عبدالحسینی مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان هم دراین مراسم گفت ؛ رویکرد اصلی رسانه استانی کمک به دولتمردان برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است و خبرنگاران و فعالان این حوزه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه ها به خصوص رسانه های دیداری مانند تلویزیون گفت ؛ با سرعت یافتن موج اطلاع رسانی در دنیا کار در رسانه های خبری هم  سخت تر شده اما همه همکاران رسانه ملی این مهم را با جان و دل انجام می دهند.

 مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در نیمه دوم امسال گفت ؛ رسانه ملی و به تبع آن رسانه استانی در این انتخابات هم ، فقط مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت می کند و از هیچ حزب و گروهی جانبداری نخواهد کرد.
در این مراسم علاوه بر قدردانی از خبرنگاران ، دبیران و سردبیران ، گویندگان ، تصویربرداران ، تدوینگران و دیگر فعالان حوزه معاونت خبر ، از خبرنگاران و فعالان باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیمای مرکز گلستان هم قدردانی شد.

در این مراسم از الهام اصغری ، محمدمهدی مقصودلو و مقداد مجیدی به عنوان خبرنگاران فعال ، جمشید گل و مجتبی برزعلی به عنوان تصویربردار و ساراسادات میرشهیدی به عنوان تدوینگر  فعال باشگاه خبرنگاران گلستان قدردانی شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.