عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: اتاق بازرگانی اردبیل یکی از اتاق های فعال و تاثیرگذار در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین پیرمؤذن در جمع فعالان اقتصادی در اردبیل اظهار داشت: اتاق اردبیل یکی از اتاق های فعال و تاثیرگذار در سطح کشور است و با برگزاری مستمر جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری و کمیسیون‌های تخصصی و مشورتی و مساعدت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی و حمایت از رسانه‌ها نقش پررنگی در کشور ایفا کرده است.

وی افزود: دولت باید برای دوران پساتحریم هدفگذاری و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد تا سرمایه‌گذاران خارجی سردرگم نشوند.

پیرموذن با بیان اینکه بخش خصوصی از رکود اقتصادی حاکم در اقتصاد ایران رنج می برد، افزود: امیدواریم با تعاملات بین‌المللی و توافق کشورها در موضوع برجام گشایش اقتصادی نیز در کشور حاصل شود و اقتصاد ایران از رکود تورمی خارج شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به بایدهایی که لازم است دولت در سیاستگذاری های دوران پساتحریم مورد توجه قرار دهد تا سرمایه گذاران خارجی سردرگم نشوند، تصریح کرد: در این زمان باید به جای صنایع سنگین و بزرگ که اغلب مالکیت آنها با دولت است به صنایع متوسط و کوچک در شهرستان ها توجه بیشتری شود و سرمایه گذاران خارجی نیز به صنایع متوسط سوق داده شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.