به گزارش خبرنگار
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.
جمالی در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی می کنم.
وی با اشاره به برنامه های جامع سایپا برای ارتقا کیفیت محصولات این شرکت گفت: برنامه های ویژه ای برای ارتقا کیفیت در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودروهای خود داریم.
جمالی همچنین از تولید محصولات با کیفیت در گروه سایپا خبرداد و گفت: تلاش شده تا با تولید محصولات با کیفیت در رنج های مختلف قیمت، مشتریان محترم شرکت را از محصولاتمان راضی کنیم.
وی همچنین به لزوم توجه بیشتر به تولید ملی و به خصوص صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو با اشتغال فراوان، حرکت به سمت بومی سازی و افزایش صادرات صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتر دولت و مردم است.
انتهای پبام/
مردم ثابت کردن که با اتحاد
میتونن خیلی از مسئولین رو
به معذرت خواهی وادار کنن...
نمیشه از مردم ظاهرا عذرخواهی کنی ولی حق و حقوق شان را همچنان نادیده بگیرید.
اگر واقعا پشیمان هستید تکلیف افرادی مثل من را که از سال 1391 پول شان را بابت حودرو مگان دریافت کردید و خودرو تحویل ندادید مشخص کنید.
تا کی باید منتظر باشیم و از سیستم فروش شما جواب سربالا بگیریم ، کجای دنیا تحویل یک خودرو سه سال تاخیر دارد.آن هم وقتی پول را پیش دریافت کردید.
ما خودروی صفر نمی خریم (چه سایپا و چه ایران خودرو)
نمیومدی عذرخواهی کنی...
:
« خجالت هم خوب چیزیه
آقای به ظاهر محترم »
دمتون گرم .اندكي صبر سحر نزديك است .اصلا" خودرو نخرين .