شرکت‌های هواپیمایی بدقول را بشناسید

از ۴۷۳۳ پروازی که مردادماه امسال از فرودگاه مهرآباد انجام شد، ۲۲۳۵ پرواز تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر داشت، در این میان پروازهای شرکت هواپیمایی قشم‌ایر با کمترین تأخیر و پروازهای آسمان‌ایر با بیشترین تأخیر انجام شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی آمار تأخیرات پروازهای خروجی ۱۴ شرکت هواپیمایی کشور از فرودگاه مهرآباد در مردادماه ۹۴، نشان از این دارد که بیش‌ترین تأخیرات پروازی مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان و کم‌ترین تأخیرات پروازی مربوط به شرکت هواپیمای قشم‌ایر بوده است.
در مردادماه امسال شرکت هواپیمایی آتا ۵۰۶ پرواز خروجی از مهرآباد داشت، که تعداد پروازهای خروجی تأخیردار ۳۰ دقیقه و بالاتر این ایرلاین، ۱۹۸ پرواز، درصد پرواز تأخیردار این شرکت هواپیمایی نسبت به کل پروازها ۳۹ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۲۸ دقیقه بوده است.
شرکت هواپیمایی آسمان در مردادماه امسال ۶۱۶، پرواز خروجی از مهرآباد داشت که از این میزان ۳۵۸ پرواز تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر داشته است؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۵۸ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۵۲ دقیقه بوده است.
شرکت هواپیمایی اترک مردادماه امسال ۵۴ پرواز خروجی از مهرآباد داشت که از این میزان ۱۳ پرواز تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر داشت؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۲۴ و میانگین تأخیر هر پرواز ۲۰ دقیقه بوده است.
مردادماه امسال ایران‌ایر ۶۲۰ پرواز خروجی از مهرآباد را انجام داد که از این میزان ۴۰۸ پرواز بیش‌ترین تأخیرات ۳۰ دقیقه و بیشتر را داشت؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۶۶ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۴۶ دقیقه بود.
شرکت هواپیمایی ایرتور در مردادماه امسال ۲۸۵ پرواز از مهرآباد انجام داد که از این میزان ۱۷۲ پرواز تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر داشت؛ درصد پرواز تأخیر دار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۶۰ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۴۸ دقیقه بود.
شرکت هواپیمایی پویا مردادماه امسال ۷ پرواز خروجی از مهرآباد داشت که ۲ پرواز آن با تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر انجام شد؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۲۹ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۲۶ دقیقه بود.
مردادماه امسال شرکت هواپیمایی تابان ۲۸۹ پرواز از مهرآباد انجام داد که ۱۷۱ پرواز آن تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر داشت؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۵۹ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۴۲ دقیقه بود.
از ۱۸۰ پروازی که توسط شرکت هواپیمایی نفت در مردادماه امسال انجام شد، ۱۰۸ پرواز تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر داشت؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۶۰ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۵۱ دقیقه بود.
مردادماه امسال از ۴۵۸ پروازی که توسط زاگرس‌ایر از مهرآباد انجام شد، ۱۵۵ پرواز با تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر انجام شد؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۳۴ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۲۴ دقیقه بود.
شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در مردادماه امسال ۳۶۹ پرواز از مهرآباد انجام داد که ۱۱۰ پرواز آن تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر داشت؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۳۰ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۱۶ دقیقه بود.
شرکت هواپیمایی کاسپین در مردادماه امسال ۲۱۴ پرواز از مهرآباد انجام داد که ۶۴ پرواز آن با تأخیر آن ۳۰ دقیقه و بیشتر انجام شد؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۳۰ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۲۴ دقیقه بود.
از ۳۳۲ پروازی که شرکت هواپیمایی کیش در مردادماه از مهرآباد انجام داد، ۱۲۵ پرواز با تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر انجام شد؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۳۸ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۲۷ دقیقه بود.
شرکت هواپیمایی ماهان در مردادماه امسال ۶۹۴ پرواز از مهرآباد انجام داد که ۳۲۱ پرواز با تأخیر ۳۰ دقیقه و بیشتر انجام شد؛ درصد پرواز تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازها ۴۶ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۲۸ دقیقه بود.
از ۱۰۹ پروازی که شرکت هواپیمایی معراج مردادماه امسال از مهرآباد انجام داد، ۳۰ پرواز تأخیر ۳۰ دقیقه و بیش‌تر داشت؛ درصد پرواز تأخیردار نسبت به کل پروازها ۲۸ درصد و میانگین تأخیر هر پرواز ۱۶ دقیقه بود.

منبع:رجانیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.