تبریز؛

برخورد قضایی با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی

فرماندار شهرستان هشترود گفت: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از جهادکشاورزی جرم بوده و برابر قانون با آن ها برخورد خواهدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مستفید در همایش دهیاران شهر نظرکهریزی شهرستان هشترود افزود: مطابق  ماده 8 قانون اساسی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، ارایه هرگونه خدمات از جمله آب، برق و گاز برای واحدهای تغییر کاربری غیرمجاز، و تخلف حساب می شود که در صورت مشاهده با  رییس اداره خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار شهرستان هشترود گفت: با توجه به نقش روستاها در اقتصاد ملی، توانمند سازی روستاها از برنامه های دولت تدبیر و امید است.

وی، اظهار کرد: دهیاران در حل مشکلات روستایی و عمران و آبادانی روستاها نقش بسزایی داشته و مسوولان وظیفه دارند تا از دهیاران و شوراهای اسلامی حمایت های لازم را انجام دهند.

فرماندار هشترود با اشاره به مساله اشتغال و تاثیر آن در جلوگیری از مهاجرت روستاییان ادامه داد: اگر در زمینه تولید و اشتغالزایی در روستاها تلاش های لازم انجام شود به یقین مانع از مهاجرت روستاییان شده و موجب رشد و شکوفایی روستاها می شود.

وی، با تاکید بر ضرورت و اهمیت تکمیل پایاب سد سهند، گفت: توسعه بخش کشاورزی، یکپارچه سازی اراضی زراعی، حفظ بهداشت محیط و همدلی و وحدت در توسعه و رشد جامعه باید مورد توجه دهیاران و اعضای شورای اسلامی و روستاییان قرار گیرد.

همچنین کلنگ احداث پاسگاه انتظامی شهر نظر کهریزی هشترودبه زمین زده شد.

سرگرد محمد تقی سلطانی فرمانده نیروی انتظامی هشترود در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید پاسگاه انتظامی نظرکهریزی هشترود گفت: شهرستان هشترود جزء شهرهای امن استان می باشد و این امنیت در تلاش شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی است.

وی گفت : تمامی راههای مواصلاتی این شهرستان برای افراد سودجو و قاچاق کالا نا امن است و هیچ کس نمی تواند در حوزه استحفاضی این شهرستان نا امنی ایجاد بکند .

سلطانی گفت : با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم برخورد جدی خواهد شد .

وی گفت :استقرار پاسگاه در منطقه باعث افزایش احساس امنیت در جامعه خواهد بود.

وی گفت : قبلا" پاسگاه این شهر در مکان نامناسبی بود که با همت خیرین این شهر پاسگاه مجهز احداث خواهد شد .

زمین این پاسگاه را وراث خیر نظرکهریزی آقای بیت الله اصغری در حدود دو هزار متر اهدا کرده است.

این پاسگاه در دو طبقه ساخته خواهد شد که طبقه اول تا یکسال آینده با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال احداث خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.