زمان پذیرش برگزیدگان علمی در دانشگاه جامع اعلام شد

زمان پذیرش دانشجو بر اساس آیین‌نامه ارایه تسهیلات به برگزیدگان علمی جهت ورود به دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته سال 1394 دانشگاه جامع علمی، کاربردی اعلام شد.

عباس علایی، معاون سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد به استناد آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهرماه سال 1394 بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در پذیرش این دوره‌ها، اقدام به پذیرش دانشجو نماید.

وی افزود: داوطلبان واجد شرایط می‌بایستی از تاریخ 17 لغایت 21 شهریور نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir در بخش سامانه ثبت‌نام اینترنتی برگزیدگان علمی اقدام نموده و مستندات ثبت‌نام را جهت بررسی، مطابق مندرجان فراخوان حداکثر تا تاریخ 23 شهریورماه به دبیرخانه شورای سنجش و آزمون ارسال نمایند. 
بدیهی است نسبت به درخواست‌هایی که به صورت ناقص یا پس از تاریخ فوق ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین فرم‌های مربوط و دفترچه‌ راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور از طریق سامانه اداره کل سنجش و آزمون به آدرس www.uast.ac.ir/sanjesh.azmoon قابل بهره‌برداری است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار