اسبقی:با صلاحدید کادرفنی در مسابقات ترکیه شرکت نمی کنم

تکواندوکار وزن دوم المپيکي ايران گفت: با توجه به شرایط مصدومیتم و با صلاحدید کادر فنی در مرحله دوم مسابقات گرندپری ترکیه شرکت نمی کنم.

بهنام اسبقي در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص لغو اعزامش به مسابقات گرندپري ترکيه افزود: بعد از گذراندن دوران مصدوميت، از هفته گذشته به اردوها تيم ملي بازگشتم و تمرينات خوب داشتم و خودم را برای حضور در مرحله دوم مسابقات گرندپری آماده می دیدم اما با توجه به صلاحدید کادر فنی به منظور جلوگيری از تشديد آسيب ديدگی ام قرار شد تا در مسابقات ترکيه شرکت نکنم.

وي تاکید کرد: البته به جای حضور در مسابقات گرندپری ترکيه،‌ در مرحله سوم مسابقات گرندپری در انگليس و المپيک ارتش ها شرکت مي کنم ، اما پیش از این تصميم داشتم در فرصت باقي مانده براي امتيازات المپيکی در همه مسابقات شرکت کنم که با صلاحدید کادر فنی قرار شد با این سرعت به مسابقات برنگردم تا شرايط مصدومیتم بهتر شود. 

وی در خصوص حضورش در بازيهاي المپيک ارتش ها گفت: با تصميم مربيان اوايل مهر در المپيک ارتش ها و مرحله سوم مسابقات گرندپری شرکت مي کنم. مسابقات ارتش ها 20 امتياز المپيکي دارد و چون سبک تر از مسابقات ترکيه است صلاح بر اين است که در اين پيکارها حاضر شوم.

اسبقی در پایان گفت: البته به همراه تيم ملي در پایان شهریور ماه به ترکيه مي روم تا ضمن دریافت روادید انگلیس برای حضور در مرحله سوم مسابقات گرندپری که در منچستر انگليس برگزار مي شود، حریفان را نیز ارزيابي کنم.

گفتنی است : مرحله دوم مسابقات گرندپری (G4) در سال 2015 از 27 شهريورماه به مدت 3 روز به ميزباني سامسون ترکيه برگزار خواهد شد و تيم ايران در گروه مردان با 7 تکواندوکار به مصاف رقبايش مي رود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.