مسافران دومین مرحله گرندپری ترکیه مشخص شدند

با دعوت فدراسيون جهاني تكواندو، تكواندو كاران تيم ملی زنان و مردان كشورمان برای حضور در مرحله دوم مسابقات گرندپريكس ترکیه در سال 2015 مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2015 از 27 تا 29 شهريور به ميزباني شهر سامسون ترکيه برگزار مي شود.
در اين مسابقات 32 تکواندوکار اول چهار وزن المپيکي رنکينگ دعوت مي شوند که از ايران و در گروه بانوان شكرانه ايزدي و اكرم خدابنده با رنكينگ 20 و 31 از سوي فدراسيون جهاني تكواندو، جواز حضور در مسابقات تركيه را بدست آورده اند، اما کيميا عليزاده با توجه به رنکينگ 40 نمي تواند در اين پيکارها شرکت کند.
همچنین در بخش مردان تيم ملي تكواندو با تركيب، آرمين هادي پور، عليرضا نصرآزاداني، ابوالفضل يعقوبي، مسعود حجي زواره، مهدي خدابخشي، اميد عميدي و سجاد مرداني به این مسابقات اعزام می شوند که با هدايت بي‍‍ژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد يوسفی ( مربی) به مصاف حریفان می روند.

یادآور می شود،بهنام اسبقي تكواندوكار وزن 68- كيلوگرم كشورمان كه پيش از اين براي حضور در مسابقات ترکيه در ليست نفرات اعزامي قرار داشت، در اين پيکارها به روي شياپ چانگ نمي رود و ابوالفضل يعقوبي جايگزين وي شده است.
شایان ذکر است :تیم ملی تکواندوی زنان و مردان کشورمان 24 شهريور عازم ترکيه مي شود و اسبقي هم براي ارزيابي حريفان آنان را همراهی می کند.

گفتنی است، مسابقات گرندپري G4 است و به دارندگان مدال طلا 40 امتياز، نقره 24 امتياز و برنز 14.4 امتياز براي افزايش امتيازات رنکينگ المپيک در راستاي کسب سهميه ريو 2016 تعلق خواهد گرفت.مسابقات مرحله مقدماتي گرندپري با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکينگ المپيک برگزار مي شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار