ایل‌بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلم «محمدرسول الله» یکی از بزرگترین افتخارات سینمای ایران است

فیلم «محمدرسول الله» توانسته وجه رحمانی اسلام را به بهترین شکل نشان دهد.

حبیب ایل‌بیگی مدیر بخش نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تولید فیلم «محمد رسول‌الله» گفت: فکر می‌کنم یکی از بزرگترین افتخارات سینمای ایران در این دوره ساخت فیلم با شکوه «محمدرسول‌الله» است و از جهت تولید نیز یکی از باشکوه‌ترین و بزرگترین کارهایی است که در سینمای ما اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: تولید مشترک با حضور فیلمسازان و دست‌‌اندرکاران سینما در عرصه بین‌المللی نیز از اتفاقات نادر و قابل تاملی است که با فیلم «محمدرسول‌الله» رخ داد و باید به فال نیک گرفت.

وی افزود: از جنبه‌ تاثیرگذاری این فیلم در خارج از کشور و غیرمسلمانان نیز توجه به اتفاقات اخیر منطقه تا دنیا و اسلام ستیزی و آن چیزی که متاسفانه دشمنان اسلام در حال گسترش دادن آن هستند شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود و یکی از راه‌های مقابله با این موضوعات ساخت این چنین آثار است.

ایل بیگی بیان کرد: خدا را شاکریم که سینماگران ما توانستند اثری را خلق کنند که در آن وجه رحمانی اسلام به بهترین شکل نشان داده می‌شود و تاثیرگذاری بالایی دارد و به طور قطع بعد از اکران فیلم «محمدرسول‌الله» در جهان شاهد اثرات مثبت آن نسبت به مسلمانان و دین اسلام خواهیم بود و این یکی از بزرگترین افتخارات سینماگران کشور ما است.

وی افزود: طبعا به عنوان یک مسلمان ایرانی که در سینمای ایران کار می‌کند بسیار خوشبختم چون افتخار ساخت فیلم «محمدرسول‌الله» به تمامی سینماگران ما خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار