تبریز؛

آغاز پلاک گذاری وسایط نقلیه کشاورزی در شهرستان چاراویماق

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چاراویماق گفت: پلاک گذاری وسایط نقلیه کشاورزی در شهرستان چاراویماق آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مجید احمدی افزود : هدف از پلاک گذاری وسایط نقلیه کشاورزی شناسنامه دار کردن کلیه خودروهای فعال کشاورزی با اهداف انتظامی، امنیتی و تولیدی بخش کشاورزی و ساماندهی نقل و انتقالات ماشینهای کشاورزی، کنترل تردد ماشین آلات کشاورزی در جاده ها، بیمه نمودن وسائل نقلیه کشاورزی و سهولت در تحویل سوخت به ماشین آلات کشاورزی می باشد.

وی گفت: طرح پلاک گذاری وسایط نقلیه کشاورزی آندسته از ماشین آلات کشاورزی را شامل می شود که زیر 13 سال عمر داشته و فاقد پلاک می باشند.

احمدی اظهار کرد: تاکنون 500 مورد پرونده متقاضی پلاک گذاری در شهرستان چاراویماق تشکیل شده ه که 300 مورد تراکتور مورد بازدید ماموران راهنمائی و رانندگی قرار گرفته و پلاک و مدارک شناسائی 60 مورد آماده تحویل به مالکان تراکتورها می باشد .

مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق از صاحبان وسایط نقلیه کشاورزی فاقد پلاک زیر 13 سال عمر درخواست کرد که جهت بهره مندی از مزایای پلاک گذاری و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی خود در اسرع وقت به مدیریت های جهاد کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه نمایند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.