فنایی: موتور گلزنی سبز پوشان روشن می شود

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما متکی به فرد نیست و با تمرکز بالا می توانیم حریفان را شکست دهیم.

فنایی: موتور گلزنی سبز پوشان روشن می شودداوود فنایی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص بازی روز گذشته با بادران تهران بیان کرد: تیم ما بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت که اگر تمرکزمان را حفظ می کردیم قطعا نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان توانستند با یک بازی منطقی موقعیت‌های زیادی را به دست آوردند که اگر در امر گلزنی موفق تر عمل می‌کردیم نتیجه بهتری رقم می‌خورد.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد همراه نداشتن ملی پوشان در این دو هفته گفت: تیم ما متکی به یک نفر نیست ذوب آهن امسال باید در 3 جام رقابت کند و تیم طوری بسته شده است که بازیکنان ذخیره و فیکس نباید تفاوتی با هم داشته باشند و معتقدم نبود ملی پوشان در تمرینات قبل از بازی تاثیری روی بازی تیم نداشت.

وی اضافه کرد: بازی با بادران در جام حذفی بود و این استرس بازی را زیاد می‌کرد صادقی در دروازه بسیار موثر بود.

فنایی در خصوص دیدار سبز پوشان اصفهانی مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خود را پس از بازی روز گذشته پیگیری کردیم و امروز نیز تمرینات خود را با نفرات کامل انجام می‌دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازی سختی را در اهواز خواهیم داشت فولاد هم تیم خوب و منظمی  است، اما ما برای حفظ جایگاه پنجمی تلاش خواهیم کرد و سعی می کنیم بازی به بازی در لیگ جلو رویم.

یادآور می‌شود روز گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم فوتبال بادران گستر تهران عبور کرد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار