سبز پوشان زیر ذره بین AFC

بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تایید امکانات باشگاه ذوب آهن به اصفهان می آیند.

سبز پوشان زیر ذره بین AFCبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است روز شنبه هفته آینده برای بازدید از امکانات باشگاه ذوب آهن اصفهان به این شهر بیایند.
 
معمولا بازرسان AFC در تابستان پیش از دوره جدید مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از امکانات تیم های حاضر دیدن می کندو پس از تایید،AFCاجازه حضور آنها را در جام باشگاه‌ها می دهد.
 
باشگاه ذوب آهن قرار است تمام مدارک حرفه ای سازی خود را در حوزه مالی، پشتیبانی و اسپانسر را به صورت ترجمه شدن به فدراسیون فوتبال ایران دهد و از این طریق به AFC ارسال شود.
 
کامران شیرزادی مدیر رسانه ای باشگاه ذوب آهن در این باره می گوید: تیم فوتبال ذوب آهن با توجه به سابقه ای که در آسیا داشته است از یک ماهه گذشته با تشکیل جلساتی در باشگاه اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است.
 
باشگاه با کادر ثابتی که حفظ کرده از همه قوانین آسیا اطلاع کافی دارد و در صدد رفع برخی نواقص است.
 
وی ادامه داد: تیمهای اصفهانی دارای ساختار باشگاهی مناسبی هستند و در دوره‌های قبل نیز توانسته ایم میزبانی خوبی را در آسیا داشته باشیم.
 
شیرزادی در پایان خاطر نشان کرد: ذوب آهن یکی از بهترین زمین چمن‌ها را دارد و حتی به دیگر باشگاه‌های ایران نیز در این زمینه کمک می کند.
 
گفتنی است، بازرسان AFC پس از جلسه کمیته برگزاری در آذر ماه برای تایید نهایی به اصفهان سفر می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار