شاگردان یحیی، زمینی راهی اهواز شدند

کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اتوبوس راهی اهواز شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای بازی مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان صبح امروز با اتوبوس راهی اهواز شدند که مسئولین باشگاه ذوب‌آهن دلیل آن را نبود بلیط هواپیما اعلام کردند.

 آخرین تمرین در اصفهان 

شاگردان یحیی گل‌محمدی آخرین تمرین خود را از ساعت 18 روز گذشته در مجموعه ملت اصفهان انجام دادند و دو بازیکن خارجی تیم که برای همراهی کشورشان به لبنان رفته بودند در تمرین حاضر شدند.

حدادی‌فر به اهواز نرفت

قاسم حدادی‌فر بازیکن با سابقه سبز‌پوشان که به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل کف‌  پا چهار هفته اخیر لیگ را از دست داد برای گذراندن دوره نقاهتش در اصفهان ماند.

استارت ضعیف در جام حذفی
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه خفیف دو بر یک از سد بادران گذشت و حریف تیم فوتبال گسترش فولاد در مرحله یک هشتم نهایی شد.

علی شجاعی در این باره گفت: بادران برعکس تیم‌های دیگر در دور نخست جام حذفی بسیار قوی بود و تیمی بود که با سنجری به عنوان مربی برای لیگ یک بسته شده بود و نکته جالب حضور 10 اتوبوس هوادار بادران در این بازی بود.

عادت به هوای اهواز 

سبزپوشان اصفهانی برای بازی مقابل فولاد خوزستان دو روز زودتر عازم اهواز شدند که سرپرست تیم در این باره می‌گوید:  بازی سختی را در اهواز داریم و شرایط آب‌و‌هوایی بدی در این شهر  حکفرماست.

امروز و فردا آخرین تمرینات خود را انجام می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم با پیروزی  در این دیدار رتبه بهتری را در جدول به دست آوریم.

گفتنی است تیم های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 18:45 روز سه‌شنبه در استادیوم غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار