«مجلس انتقام جویی هملت» نمایش جدید تالار سایه

تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر این هفته در حالی میزبان تماشاگران خواهند بود که یک اثر نمایشی جدید در تالار سایه روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، از روز سه شنبه 24 شهریور ماه نمایش « مجلس انتقام جویی هملت» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی در تالار سایه به صحنه خواهد رفت.
 
در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 19 به مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان به صحنه خواهد رفت،مجید رحمتی ، فرزین محدث، ارسطو خوش رزم ، لطف الله سیفی، فریدون محرابی، مسعود حجازی مهر ، علی عامل هاشمی، مسیح کاظمی، سارا عباسپور ، بهاالدین مرشدی به عنوان بازیگر حضور دارند.
 
 نمایش « مضحکه شبیه قتل» نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی هم هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19:30 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.  شهرام حقیقت دوست، نگار عابدی، حبیب دهقان نسب، علیرضا آرا، الهام پاوه نژاد، مسعود میرطاهری، رویا میرعلمی و ویدا جوان به عنوان بازیگر حضور دارند.
 
در تالار چهارسو نیز نمایش « تکه های سنگین سرب»  به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی پیام دهکردی و عارفه لک ساعت 20 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان میزبان دوستداران تئاتر است.
 
بر اساس این گزارش نمایش « قلعه انسانات» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس ( محصول مشترک ایران و ایتالیا) هم که از 11 شهریور ماه در تالار سایه اجرای خود را آغاز کرده بود، جمعه 20 شهریور ما در تالار سایه به اجرای خود پایان داد .
 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مجموعه تئاتر شهر  به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنند.
برچسب ها: هملت ، تئاتر شهر ، حسین جم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار