جنبش حمایت از پناهجویان در لندن

افراد حامی پناهجویان در لندن و دیگر پایتخت‌های اروپایی، شنبه به خیابان‌ها می‌آیند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، از روز شنبه هزاران نفر در انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی در حمایت از پناهجویان به خیابان‌ها خواهند آمد. این رویداد از پارک "لین" در لندن آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان تا خیابان "داونینگ" پیش خواهند رفت. ا

شخاصی همچون "تیم فارون،" رهبر دموکرات‌های آزادیخواه، به همراه "بیلی براگ" و نمایندگان سازمان‌های شرکت‌کننده در این مراسم سخنرانی می‌کنند. این سازمان‌ها شامل سازمان عفو بین‌الملل، شورای پناهندگان، ائتلاف توقف جنگ و دیگر سازمان‌ها می‌شوند. این راهپیمایی پیش از ملاقات "ترزا می،" وزیر کشور انگلیس با همتایان اروپایی خود درخصوص بحران پناهجویان برگزار می‌شود.

سازمان‌های حامی این جنبش در تلاشند تا راهی برای پیشگیری از مرگ پناهجویان در مسیر رسیدن به اروپا بیابند. این درحالیست که کشورهایی همچون جمهوری چک، لهستان و اسلواکی تصمیم دارند شنبه مراسمی در مخالفت با ورود مهاجران ترتیب دهند.

برخی از این سازمان‌ها در صفحات اجتماعی خود نوشتند: باید امنیت پناهجویان برای رسیدن به اروپا را تنظیم کنیم. اگر مردم بتوانند پیش از ورود به اروپا تقاضای پناهندگی خود را ارائه دهند، می‌توانند از طرق قانونی وارد کشور شوند. همچنین ما باید درخواست پناهندگی جنگ‌زده‌های سوری را در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار