پیام ظریف در پی حادثه دلخراش مکه

وزیر خارجه کشورمان با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان و آرزوی شفای عاجل مجروحان حادثه مکه گفت:‌ امیدوارم حجاج در ادامه موسم حج امسال در آرامش و امنیت کامل مناسک حج را به انجام برسانند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی حادثه دلخراش مکه پیامی به شرح زیر صادر کرد.

«خبر حادثه دلخراش در مکه مکرمه و جان باختن تعدادی از حجاج بیت الله الحرام از جمله از حجاج عزیز کشورمان مایه تاسف و تألم شد. ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان و آرزوی شفای عاجل مجروحان این حادثه امیدوارم حجاج عزیز در ادامه موسم حج امسال در آرامش و امنیت کامل مناسک حج را به انجام رسانده و با سلامتی به أوطان خود بازگردند.

همکاران اینجانب در نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی وظیفه خود می‌دانند با همکاری مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت نهایت تلاش خود را در خدمت به حجاج کشورمان و رسیدگی به آسیب دیدگان این حادثه مبذول کنند.»

گفتنی است سرنگونی بالابر ساختمانی در اطراف خانه خدا در روز گذشته، ۱۰۷ کشته و ۲۳۸ زخمی برجا گذاشت که یک زائر ایرانی در این حادثه جزو کشته شدگان و 20 نفر دیگر از هموطنان،از زخمی‌های این حادثه‌اند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، پیام ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۰:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
چه خوب بود اگر در پیامتان میگفتید آ ل سعود باید پاسخگوی این جنایت خود باشد
آخرین اخبار