تازه‌های نشر؛

سفر امام رضا (ع) به ایران چاپ بیست‌و‌دوم رسید

کتاب «گزارش لحظه به لحظه‌ از سفر امام رضا (ع) به ایران» برای بیست‌و‌دومین بار وارد بازار محصولات فرهنگی مکتوب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «گزارش لحظه به لحظه از سفر امام رضا (ع) به ایران» عنوان کتابی به قلم محمدرضا انصاری است که هم اکنون به چاپ بیست‌و‌دوم رسیده است.

بنابراین گزارش کتاب «گزارش لحظه به لحظه از سفر امام رضا (ع) به ایران» که در 6 بخش به نگارش درآمده و منتشر شده با مطلبی با این مضمون که «سلام ای آفتاب ایران، که اشعه تابناک تا دورترین کشورها را در نوریده و دست نیاز و چشم امید عاشقانت را بدین سو کشانده است» آغاز می‌شود و سپس چنین از امام هشتم شیعیان یاد می‌کند که گویی نام این امام بزرگوار دوازده قرن است که تاج افتخار ایرانیان بوده و جذبه ولایتش هر ساله میلیون‌ها دل با محبت را از جای جای زمین به سویش می‌کشاند.

گفتنی است که این کتاب گزارشی به صورت لحظه به لحظه با تمام جزئیات مسافرت امام رضا (ع) را در قالب داستانی ارائه داده تا بدانیم این ماجرا از کجا آغاز شد و چه مقدار طول کشید.

لازم به ذکر است که مراحل و بخش‌های شش گانه کتاب «گزارش لحظه به لحظه از سفر امام رضا (ع) به ایران» با عناوین «آغاز سفر»، «حجاز و عراق»، «ورود به ایران»،‌ «نیشابور»،‌ «ورود به طوس» و «پایان سفر» به مخاطبانش ارائه شده است.

خاطرنشان می‌شود انتشارات «دلیل ما» هم اکنون چاپ بیست‌و‌دوم کتاب 64 صفحه‌ای «گزارش لحظه به لحظه از سفر امام رضا (ع) به ایران» را در کتاب‌فروشی‌ها در دسترس مخاطبان قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار