شاکری به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تعهد سه تشکل اصولگرا برای پایبندی به فهرست نهایی

عضو جمعیت ایثارگران گفت: سه تشکل اصول‌گرا تعهد داده‌اند که به فهرست نهایی اصولگرایان پایبند و ملزم باشند.

////////////"صدیقه شاکری" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تلاشها برای تحقق وحدت میان سه حزب موتلفه، پایداری و جمعیت ایثارگران اظهار داشت: در جلسات برگزار شده حول محور وحدت میان اصولگرایان، مذاکرات و جمع‌بندی های خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اصولگرایان به مدلی رسیده اند که بر اساس آن، شورای فقها این مجموعه را راهبری خواهند کرد، ادامه داد: در این شورا جامعه مدرسین، جامعه روحانیت و آیت‌الله مصباح یزدی شرکت دارند.

عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینکه حزب مؤتلفه، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران به عنوان سه تشکل اصولگرا کتباً تعهد داده‌اند که مطابق سازوکار تعیین مصداق برای فهرست نهایی پیش رفته و به آن پایبند باشند، افزود: آنها متعهد شده‌اند که برای رای آوری فهرست جریان اصولگرایی تلاش کنند و در این راستا هیچ فهرست دیگری ارائه ندهند.

شاکری اظهار کرد: با این سازوکار قرار شده است یک فهرست واحد از سوی اصول‌گرایان ارائه شود و در همین راستا سه تشکل تعهد داده و امضا کرده‌اند که اگر حتی یک نفر هم از ما در آن لیست نهایی نبود ما به آن فهرست پایبند باشیم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار