همایش «گردشگری، توسعه پایدار بدون اتکا به درآمدهای نفتی» برگزار می‌شود

حسن الماسی رییس گروه گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری تصریح کرد که اقتصاد گردشگری به‌واسطه اشتغالی که ایجاد می‌کند می‌تواند جایگزین درآمدهای نفتی باشد.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، الماسی این مطلب را در جلسه برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه‌بهتر این همایش مطرح ساخت.

او در بیان اهداف برگزاری این همایش گفت: توجه مسئولین و سیاست‌گذاران به اقتصاد گردشگری و نقش آن در اقتصاد ملی می‌تواند به شکل‌گیری اقتصادی که جایگزین درآمدهای نفتی باشد کمک کند.
وی،«گردشگری و اقتصاد پسا تحریم»، «گردشگری و اقتصاد مقاومتی»، «نفت، گردشگری و توسعه پایدار، گردشگری، نفت، اقتصاد سیاسی و روابط بین‌الملل»، «گردشگری، نفت و جهانی‌شدن» و «گردشگری، سیاست‌ها و استراتژی‌های ایران»‌ را از محورهای برگزاری همایش یادشده اعلام کرد.

رییس گروه گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، تصریح کرد: همایش «گردشگری، توسعه پایدار بدون اتکا به درآمدهای نفتی» با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت نفت و معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته به‌احتمال‌زیاد این همایش در بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار