رادیو با دست‌پر به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

نشست معاون صدای رسانه ملی با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولان ارشد این بنیاد برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نشست نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی و مدیران شبکه‌های رادیویی با سردار كارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولان ارشد این بنیاد برگزار شد.

معاون صدای رسانه ملی در این نشست گفت: دفاع مقدس برای ما بسیار اهمیت دارد و شبکه‌های رادیویی علاوه بر هفته دفاع مقدس در طول سال در تمام شبکه‌های رادیویی بنا بر هویت و مأموریتی كه دارند به این مقوله نه‌فقط به شكل اجرایی بلكه با اعتقادات قلبی می‌پردازند.

وی با بیان اینكه معاونت صدا 435 ویژه‌برنامه برای هفته دفاع مقدس تدارك دیده است، افزود،هدف مدیران در شبکه‌های رادیویی این است كه برنامه‌سازی با موضوع دفاع مقدس به نحوی اجرا شود كه شكوه این حركت با جلوه بیشتری به نسل‌های آینده انتقال یابد.

نسرین آبروانی در خصوص پخش موسیقی در هفته دفاع مقدس گفت: شبکه‌های رادیویی به‌طور عام و شبکه‌های پیام و آوا به‌طور خاص آثار موسیقیایی دفاع مقدس را در طول سال پخش می‌کنند و البته در هفته دفاع مقدس به آثار موسیقایی دفاع مقدس به‌صورت ویژه می‌پردازیم.

در ادامه این نشست سردار كارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا و جانبازان دفاع مقدس گفت:امسال در بنیاد شعار «ما می‌توانیم» را سرلوحه كار قرار داده‌ایم و توجه ویژه ما در این مسیر فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره نحوه مقابله با استكبار جهانی است .

وی افزود : شعار ما می‌توانیم یادآور مقاومت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در ادوار مختلف گذشته بوده است كه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینكه همه ابعاد دفاع مقدس تاكنون مشخص نشده، افزود: به قول حضرت امام خمینی (ره) حقیقتا جنگ یك گنج بود .دفاع مقدس كلید وحدت در کشور ماست، زیرا افرادی كه در دفاع مقدس شركت کرده‌اند از تمام نژادها ، اقوام، دین و مذاهب ایران بودند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در معاونت صدا گفت: كار فرهنگی شما در این مجموعه بسیار ارزشمند بود.

در ادامه این نشست مدیران شبکه‌های رادیویی ضمن ارائه گزارش عملكرد فعالیت‌های شبکه‌های خود در حوزه دفاع مقدس، به پرسش و پاسخ و تبادل‌نظر با سردار كارگر و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداختند.

همچنین در پایان مراسم مجموعه نمایش رادیویی شهدای غواص با نام «بال‌های خیس»‌ به سردار كارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اهداء شد که این مجموعه حاوی 180 دقیقه نمایش با تأكید بر ایثار و ازخودگذشتگی شهدای والامقام غواص است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار