تبریز؛

گشایش نمایشگاه بزرگ سراسری صنایع دستی در تبریز

ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی امروز در نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه بزرگ سراسری صنایع دستی در تبریزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این نمایشگاه که در سالن امیر کبیر و با حضور نمایندگانی از تهران اصفهان آذربایجان شرقی و غربی و 21 استان دایر شده 120هنر مند از سراسر کشور همراه با 120 هنرمند آذربایجان شرقی در 250 غرفه آخرین دستاوردهای هنری خود را در زمینه صنایع دستی به نمایش گذاشته اند .

گلیم بافی، حصیربافی، نقاشی روی سفال، تولیدات محصولات چرمی دست دوز، منبت و معرق چوب، سفال و سرامیک، حکاکی روی فلز، زیورآلات سنتی، ، چاپ باتیک، قلم زنی روی فلز، تراش شیشه، نگارگری، سوزن دوزی و و محصولات صنایع دستی چند رشته دیگر در این نمایشگاه نمایش در آمده است .

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز پیوند بین گردشگری و صنایع دستی و معرفی هنرهای دستی را اهداف برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی عنوان کرد و گفت : هم اکنون هنرمندان بیش از 80 رشته صنایع دستی در آذربایجان شرقی فعالیت دارند وهنرمندان آذربایجان شرقی تاکنون 28 نشان ملی دریافت کرده اند.

ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از بیست و سوم تا بیست و هفتم شهریور ماه به مدت پنج روز از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.