اردبیل؛

واگذاری بیش از 3 هزار و 500 واحد مسکن مهر تا پایان سال در اردبیل

مدیر ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از 3 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان اردبیل تا دهه فجر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ باباخانی با بیان این مطلب در بازدید از واحدهای مسکن مهر اردبیل گفت: از 41 هزار واحد سهمیه مسکن مهر استان اردبیل تاکنون بیش از 37 هزار واحد آماده و تحویل متقاضیان شده و مابقی واحدها هم تا پایان سال واگذار می‌شود.

وی دلیل تأخیر در واگذاری برخی از واحدها را افزایش قیمت تمام شده و عدم پرداخت تعهدات از سوی متقاضیان مسکن مهر بیان کرد و افزود: مسئولان با افزایش تسهیلات مسکن مهر از 25 به 30 میلیون تومان این مشکل را برطرف کردند.

مدیر ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل از تلاش برای تامین زیرساختهای مسکن مهر خبر داد و گفت: در بیشتر شهرک های مسکن مهر آب، برق، گاز و تلفن تحویل داده شده و عملیات فاضلاب در برخی از شهرک ها در حال اجرا است.

باباخانی همچنین با اشاره به تلاش برای ساخت مجموعه‌هایی همچون مدارس و مسجد در این شهرکها گفت: پیشرفت فیزیکی مدارس در حال ساخت مجتمع های مسکونی مهر در حال حاضر 30 تا 40 درصد است که با این روند اجرایی این پروژه‌ها برای سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی از ساخت سه باب مسجد نیز در این مجتمع‌ها خبر داد و افزود: این مساجد نیز در مراحل نهایی تکمیل هستند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، واگذاری ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.