جذب فاینانس خارجی باید در کنار تکنولوژی جدید باشد

مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی گفت: قیمت 13 سنت خوراک گازی پتروشیمی‌ها زمانی در کشور منطقی است که قیمت تمام شده در آن لحاظ شود.

جذب فاینانس خارجی باید در کنار تکنولوژی جدید باشدمهدی شریفی نیک‌نفس مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قیمت اعلام شده خوراک گازی پتروشیمی‌ها از سوی مسئولان اظهار داشت: قیمت 13 سنت زمانی در کشور منطقی خواهد بود که قیمت تمام شده در آن لحاظ شود همچنین قبلا خوراک گازی در کشور به همین قیمت به فروش می‌رسید.

وی تصریح کرد: پتروشیمی کشور ما از مزیت‌های بسیاری برخوردار است چرا که در زمان تحریم توانست از تکنولوژی تولیدی پروژه‌ها را پیش ببرد.

شریفی نیک‌نفس تأکید کرد: بهترین کار برای اجرای 13 سنت قیمت در خوراک گازی پتروشیمی‌ها حفظ موقعیت آنها است تا در صادرات و قدرت فروش حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: هم اکنون محصولات تولیدی در بخش‌های مختلف نفت،‌ گاز و پتروشیمی در کشورهای دنیا اشباع شده است باید مراقب باشیم که در جهت حفظ بازارهای خود حرکت کنیم.

مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی گفت: ورود هیأت‌های خارجی برای مشارکت در پروژه‌های پتروشیمی زمانی قابلیت اجرایی دارد که در کنار آوردن فاینانس تکنولوژی‌های جدید را به کشور وارد کند چرا که در زمان تحریم تمام طرح‌های پتروشیمی در سرویس تولیدی بوده است.

وی تأکیدکرد: باید در کنار ورود به فاینانس و تکنولوژی تنها شاهد فروش کالای آنها نباشیم بایستی زمینه برای مشارکت شرکت‌های داخلی با خارجی‌ها فراهم و عرصه را برای صادرات کالاهای تولیدی خودمان را فراهم نماییم.

شریفی نیک‌نفس افزود: زمانی موفق خواهیم بود که بتوانیم بازارهای صادراتی جدید را شناسایی و کالای با کیفیت را تولید نماییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار