قزوین؛

دانش‌آموزان قزوینی به کلاس ایثار می‌روند

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، دانش‌آموزان قزوینی با حضور در گلزار شهدا به کلاس ایثار می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  موحد لطفی تصریح کرد: اجرای این برنامه با همکاری آموزش و پرورش استان قزوین از ۳۱ شهریور ماه سال جاری، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شروع خواهد شد و دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی مختلف، صبح و بعدازظهر به صورت گروهی در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند.


وی افزود: در اجرای این برنامه دانش‌آموزان قزوینی به صورت گروهی در گلزار شهدا حضور یافته و با قرائت فاتحه بر مزار شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشته و با اهداف شهدای ۸ سال دفاع مقدس تجدید بیعت خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآورشد: یکی از راویان ایثار نیز در گلزار شهدا حضور خواهد داشت و با خاطره‌ گویی ۸ سال دفاع مقدس دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا آشنا می کنند.

وی بیان کرد: همچنین بازدید از موزه شهدا و نمایش کلیپ از دیگر برنامه‌هایی است که در این مکان مقدس برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.


انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.