یزد؛

برگزاری 3200 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در یزد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد اعلام کرد: امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس همه دستگاه ها و سازمان ها بحث‌های فضا سازی را در دستور کار خود دارند و 3200 برنامه در کل استان یزد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سرهنگ محمد رجبی گفت: رژه نیروهای مسلح با حضور مردم و مسئولین در میدان امام حسین(ع)، افتتاح کانون های فرهنگی هنری در مساجد، نمایش رزمی «روایت عشق و خون» در طول هفته دفاع مقدس، برگزاری نشست کتابخوانی در شهرستان تفت، برپایی نخستین نمایش موسقیایی دفاع مقدس، نمایشگاه اسناد دفاع مقدس، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، برپایی دعای عرفه در گلزار شهدای خلدبرین، دیدار با خانواده های شهدا و اجرای تئاتر خیابانی در مرکز استان از جمله برنامه های متنوعی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
 
رجبی با اشاره به محقق نشدن وعده افتتاح باغ موزه دفاع مقدس در شهر یزد اذعان داشت: در سوم خرداد ماه قول دادیم تا باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شود اما یک سری تعهدات به تعهدات قبلی اضافه شد و در نتیجه این افتتاح به تعویق افتاد. این مرکز تا پایان سال 95 باید به لحاظ سخت افزاری کامل شود اما به لحاظ محتوایی کار سنگین است.
 
وی خاطر نشان کرد: آذر ماه امسال مرکز اسناد، کتابخانه و ساختمان اداری باغ موزه دفاع مقدس به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.
 
رجبی در پایان با اشاره به اضافه شدن درس دفاع مقدس به آموزشات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان از سال 89 گفت: ارزیابی ها نشان می دهد از 34 هزار نفری که این واحد را گذرانده اند بیش از 80 درصد از رضایت کامل دارند و بیش از 75 درصد دانشجویان اصرار دارند که اخذ این درس اجباری شود اما روسای دانشگاه ها باید بیشتر همکاری کنند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: دفاع مقدس ، ارزش ، حفظ آثار ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.