بجنورد؛

جاجرم خراسان شمالی میزبان مسابقات تک حرکت لیفت شرق کشور

رئیس ورزش و جوانان شهرستان جاجرم گفت : مسابقات تک حرکت لیفت شرق کشور به میزبانی شهرستان جاجرم به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا انور میرزا علی افزود: ثبت نام و کنگره این مسابقات در 26 شهریور برگزار می شود و بلافاصله پس از برگزاری کنگره در همان روز مسابقات در محل سالن کارگران شهرستان جاجرم آغاز خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر ارائه بیمه ورزشی از سوی کلیه شرکت کنندگان در این مسابقات گفت: کلیه ورزشکاران تنها با ارائه بیمه ورزشی و ارائه معرفی نامه از هیئت می توانند در این مسابقات حضور یابند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان جاجرم از حضور کادر فنی و نظارت مستقیم داوران در تمام مراحل برگزاری این مسابقات خبر داد و گفت: به نفرات برتر این مسابقات حکم و مدال قهرمانی و به تیمهای برتر کاپ قهرمانی اهداء می شود، همچنین به اورال نوجوانان و جوانان هر یک اعتبار دو میلیون ریال و اورال کل مسابقات کمربند طلائی اهداء خواهد شد.

این مسابقات در 4 رده سنی نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان در دسته وزنی 53 ، 59 ، 66 ، 74 ، 83 ، 93 ، 105 ، 120 و +120 کیلو برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.