اجرای واریته شب‌های کیش در آلمان و ایتالیا

بنابر نتیجه نظرسنجی مردمی تصمیم گرفتیم با تغییراتی در برنامه یک اجرای جدید داشته باشیم.

اجرای واریته شب‌های کیش در آلمان و ایتالیاحامد مهدوی مجری برنامه «واریِته شب‌های کیش» در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ماهیت این برنامه گفت: کمپانی ما «تانیش» که دفتر آن در جزیره کیش راه‌اندازی شده شروع‌کننده جنگ‌های شبانه کیش بوده است. این کمپانی در جزیره کیش و در مکان‌های تفریحی آن هتل پارک دلفین، هتل ارم، ... برنامه‌های مفرح و سرگرم‌کننده داشته است.

وی عنوان کرد: برنامه‌ای تلفیقی از نمایش کمدی، موسیقی، شعبده‌بازی، تقلید صدا و ... به نام «واریِته‌ شب‌های کیش» مدتی در کیش برگزار می‌َشد که از حدود 8 ماه پیش یکی از جنگ‌ها به تهران منتقل شد و در پردیس کوروش شروع به اجرای شبانه کرد.

این برنامه سه سال در کیش اجرا می‌َ‌شد و مردم از آن استقبال کرده بودند اما نکته مهمی که مطرح بود، تقاضای مخاطبان برای تنوع و تغییر در برنامه بود.

مهدوی با بیان این مطلب افزود: به دلیل احترام به مخاطبان و با اجرای طرح نظرسنجی، وقتی گزارش نظرات و پیشنهادات را دریافت کردیم متوجه شدیم که مردم دوست دارند برنامه و اجراهای جدید داشته باشیم. از طرفی برخی از دوستان اصرار داشتند به شیوه قبل اجرا داشته باشند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم با گروه جدید و با شکل و شمایل تازه، در پردیس کوروش به اجرای این برنامه شبانه بپردازیم.

وی بیان کرد: «واریته» یک واژه فرانسوی به معنای گوناگون است که متشکل از هنرهای متنوع مثل تئاتر آزاد، کنسرت و نمایش کمدی و ... است که حالت میان پرده کمدی دارد.

مدت این برنامه سه ساعت است و اجرای استندآپ کمدی نیز به همراه اجرای مجری در برنامه گنجانده شده است.

مهدوی همچنین اظهار داشت: با توجه به تغییرات در اجرای «واریِِته‌ شب‌های کیش» خوشبختانه با ریزش مخاطب مواجه نشدیم و چون تغییرات تازه آغاز شده باید منتظر بازتاب آن باشیم.

مجری برنامه «واریته شب‌های کیش» در ادامه گفت: سالن امام علی (ع) را با بهترین تجهیزات مجهز کردیم و در آن سالن اجرای برنامه «شب‌های کیش» را داریم. اما چون پردیس کوروش شناخته‌تر است استقبال از برنامه این مکان گسترده‌تر است. باید در معرفی سالن امام علی (ع) که در بزرگراه ستاری، نبش بلوار فردوس قرار دارد بیشتر اقدام کنیم. برنامه‌ای که در پردیس کوروش اجرا می‌شود. وسیله‌ای برای تبلیغ و معرفی سالن امام علی (ع) نیز شده است.

وی افزود: برای گروه جدید اجراکننده جنگ سعی کرده‌ایم، از افراد چهره‌تر استفاده کنیم. در حال حاضر رضا افشار کمدینی که 100 قسمت برنامه عمو پورنگ نقش آقای‌تر و تمیز را بازی می‌کرد و همچنین از آقای وثوق که در ساختمان پزشکان ایفای نقش کرده بود، استفاده کنیم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار