برج میلاد بعد از دو سال میزبان خواننده پاپ بهنام صفوی است

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی اولین اجرای پاپ خود را در برج میلاد اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین نشست خبری بهنام صفوی پس از عمل جراحی خود با حضور رضا خانزاده مدیر شرکت اکسیر نوین و میلاد لطیفی مدیر اجرایی این خواننده برگزار شد.
 
ابتدای این مراسم بهنام صفوی ضمن تشکر از حضور مهمانان نشست از اتفاقاتی که طی چند ماه گذشته برای وی به وجود آمده توضیح داد و گفت: همان طور که همه می‌دانند با مشکلی مواجه شدم که عمل جراحی آن چهار پنج ماه مرا از فضای فعالیت هنری‌ام دور کرد و در پی این اتفاق پزشکان اجازه فعالیت به من را نمی‌دادند اما با پیشنهاد خودم و برای گرفتن انرژی بیشتر و تقویت روحیه خودم تصمیم به برگزاری کنسرت گرفتم.

برج میلاد بعد از دو سال میزبان خواننده پاپ بهنام صفوی است 

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود در سالن میلاد کنسرت برگزار شود که به دلیل پر بودن روزهای اجرا قرار بر برگزاری کنسرت ما در برج میلاد گرفتیم و محمدرضا خان‌زاده مرا در این امر یاری می‌ کند.
 
صفوی عنوان کرد: نکته‌ای که می‌خواهم به آن اشاره کنم انتشار آلبومم پس از ایام محرم و سفر است که در آن عوامل گروه و تا حدودی سبک کاری من تغییر کرده و به روزتر شده است.

برج میلاد بعد از دو سال میزبان خواننده پاپ بهنام صفوی است 

وی ادامه داد: این آلبوم پیش از وخیم شدن بیماری من حدود 60 درصدش تکمیل شده بود که اوج گرفتن بیماری مانع از تکمیل آن شد اما خدا را شکر با بهبود اوضاع جسمانی تصمیم به تکمیل و انتشار ان گرفتم و با پیشنهاد خودم تصمیم دارم که نام آلبوم را معجزه بنامم.
 
در ادامه بهنام صفوی در پاسخگویی به سوال خبرنگاران اظهار داشت: دلیل تغییر تعدادی از افراد گروهم اتفاق خاصی نیست و خواننده مانند یک کارگردان که برای پروژه‌‌ای همکاری می‌کند می‌تواند برای فعالیت‌های بعدی خود از افرادی تازه و جایگزین استفاده کند. عزیزانی که سابق بر این با آنها همکاری داشتند هنوز از دوستان خوب من هستند و آنها هم می‌توانند روی دوستی من حساب کنند از جمله افراد مهدی فردی است که از سال 90 که اولین مجوز کنسرت را گرفتم با من همراه بود و امروز به هر دلیلی به این نتیجه رسیدیم که با یک دیگر همکاری نکنیم.

برج میلاد بعد از دو سال میزبان خواننده پاپ بهنام صفوی است 

وی در پاسخ به نورپردازی‌های داخل سالن و همچنین فلش‌های دوربین که برای بیماری وی مضر است و برنامه‌ریزی که برای این موضوع دارد، پاسخ داد: مسلما این امر برای بیماری من ضرر دارد و از طرفی هم شرایط شغلی خواننده‌ها این گونه ایجاب می‌کند که به هر حال مسائل این چنینی را داشته باشند اما تا جایی در توانمان باشد سعی می‌کنیم از این اتفاقات جلوگیری کنیم.
 
صفوی افزود: در آلبوم جدیدم سبک کاری تا حدود تغییر کرده اما سعی کردم امضای کاری خود را حفظ کنم در این آلبوم هم تعداد بیشتری از قطعات را خودم آهنگسازی کردم و در خصوص اجراهای شهرستان‌ها باید بگویم که کنسرت ما به کشور محدود نمی‌شود و در شهرستان‌ها هم این امر در صورت هماهنگی با شرکت اکسیر نوین و محمدرضا خان‌زاده می‌تواند صورت بپذیرد.

برج میلاد بعد از دو سال میزبان خواننده پاپ بهنام صفوی است 

وی در پایان گفت: نکته‌ای که باید بگویم این است که به هر حال داروهای شیمی‌درمانی بر روی صدای من تا حدودی تاثیر گذاشته که البته با تمرین‌ها و مراقبت‌هایی که انجام دادم سعی در بهبود این امر دارم و این کنسرت با مراقبت‌های ویژه و تنها برای بهبود روحیه من انجام خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.