فلاحیان، رئیسی و مخبر دزفولی در منزل آیت‌الله خزعلی حضور یافتند

وزیر اسبق اطلاعات، دادستان کل کشور و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در منزل آیت‌الله خزعلی برای عرض تسلیت حضور یافتند.

فلاحیان، رئیسی و مخبر دزفولی در منزل آیت‌الله خزعلی حضور یافتندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌السلام علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات در منزل آیت‌الله خزعلی برای عرض تسلیت حضور یافت.

وی در حاشیه حضورش در منزل مرحوم آیت‌الله خزعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله خزعلی اظهار داشت:آیت‌الله خزعلی از اعتبار بالایی از نظر علمی برخوردار بودند و سعی کردند در تمام عمرخود در خدمت انقلاب و رهبری باشند. 

وی در ادامه افزود: بنده از شاگردان مرحوم آیت‌الله خزعلی در قم بودم، ایشان استادی منظم و دقیق بودند و مهمترین ویژگیشان در زندگی توجه به خداوند بود.

فلاحیان تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله خزعلی از علما و بزرگان به نام آبادان بود، آن مرحوم در ایام‌سوگواری سخنرانی‌های فراوان و کوبنده‌ای داشت و در دورانی که که ذکر نام امام خمینی(ره) خطرناک بود، با سخنرانی های انقلابی خود در مبارزات مردم نقش آفرینی می کرد.

وی در پایان تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله خزعلی یکی از نکات برجسته شخصیتشان این بود که در مسائل اصلی نظام با کسی شوخی نداشت، آن مرحوم زمانی که درمجلس خبرگان حضور داشتند قاطعانه در مقابل کسانی که اهل انحراف بودند ایستادگی میکردند و تاکیدداشتند که نباید در برابر این افراد سکوت کرد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور و همچنین محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم با حضور در منزل مرحوم آیت الله خزعلی فقدان آن مرحوم را به خانواده آیت الله خزعلی تسلیت و تعزیت گفتند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار