شهرکرد؛

برپایی پایگاه های جشن عاطفه ها در چهارمحال و بختیاری

در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور، یکهزار و 82 پایگاه های جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در استان چهارمحال و بختیاری برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور، یک هزار و 82 پایگاه جشن عاطفه ها در استان چهارمحال و بختیاری برپا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال جشن عاطفه ها در دو بخش عمومی و آموزشگاهی برگزار می شود.

ابوالقاسم رستگار، شعار جشن عاطفه های امسال را «مهر در انتظار همدلی» عنوان کرد و افزود: مرحله نخست جشن عاطفه ها 26 و 27 شهریورماه جاری در میادین اصلی شهرها و میعادگاه های نماز جمعه و مرحله دوم، 8 مهرماه با همکاری آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان در بیش از یک هزار مدرسه استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: کمکهای اهدایی مردم پس از جمع آوری، بین نیازمندان و دانش آموزان بی بضاعت توزیع می شود.

رستگار گفت: در جشن عاطفه های پارسال مردم چهارمحال و بختیاری بیش از 9 میلیارد ریال به صورت هدایای نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 4 هزار و 634 دانش آموز و یک هزار و 477 دانشجو زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری قرار دارند، افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برای امور فرهنگی و هزینه های تحصیلی این دانش آموزان و دانشجویان پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته نیز بیش از این میزان برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند زیرپوشش هزینه شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.