مدیرکل صدا و سیمای مركز چهارمحال و بختياری بر اهمیت برگزاری شایسته و پوشش مناسب اولین کنگره ملی شهدای استان به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد عظیمی در نشست کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی اولین کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت برگزاری شایسته و پوشش مناسب این کنگره به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی گفت: تمام ظرفیتها و تواننمدی های استانی باید با تعامل، هم افزایی و همدلی در خدمت این مهم قرار گیرد.

وی با تشکر از همکاری های بین دستگاهی و کمیته های مختلف ستاد کنگره، خواستار افزایش کیفیت محتوایی و شکلی برنامه های کنگره برای ارائه در شبکه های ملی و استانی شد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری افزود: برای انعکاس افتتاحیه و برنامه های جانبی این کنگره از طریق شبکه های استانی و ملی با استفاده از توانمندی و ظرفیت سایر مراکز صدا و سیمای استان ها برنامه ریزی و رایزنی شده است.

عظیمی توجه به مخاطب محوری و محتوای غنی و اثر گذار در برنامه های کنگره برای تبیین و نهادینه سازی فرهنگ ناب ایثار و شهادت را مهم دانست و تأکید کرد: در بخش نمایشگاهی کنگره نیز باید تنوع، نوآوری و جذابیت در فضا سازی، دکور و محتوا نسبت به سایر نمایشگاه ها مد نظر باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مركز چهارمحال و بختياری با اشاره به حضور میهمانان و مقامات کشوری و لشکری در این کنگره خاطر نشان کرد: توجه به نقش مردم شریف استان در دفاع مقدس در قالب خاطرات و گزارشات و همچنین محتوای پیام رسان برای اقشار جامعه و بویژه جوانان و نوجوانان بسیار ضروری است.

مسئول ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری هم با تشکر از حسن همکاری و عملکرد کمیته های برگزاری کنگره و بویژه کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی، به تشریح برنامه های این کنگره پرداخت.

سید جعفر موسوی گفت: در آیین افتتاحیه این کنگره یک هزار و 500 میهمان لشگری و کشوری حضور دارند.

وی با اشاره به اهمیت نشست های تخصصی، ارزیابی و اجرای آزمایشی برنامه ها قبل از کنگره، بر ضرورت هماهنگی و آمادگی کامل تمامی عوامل و کمیته ها برای برگزاری مناسب این اجلاس مهم ملی تأکید کرد. 

اولین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری، 15 مهرماه امسال همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به این استان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

همایش های مرتبط با این کنگره هم از روز پنج شنبه 16 مهر به مدت یک هفته هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد اجرا و آیین اختتامیه کنگره تا چهارشنبه 22 مهر برپا خواهد شد.

نمایشگاه کنگره با عنوان «اسوه های ماندگار» نیز در 80 غرفه و 20 بخش در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد دایر و خاطرات و عملکرد مردم استان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به نمایش می گذارد.

پایگاه اطلاع رسانی ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری به نشانی http://chbkongereh.ir، پست الکترونیک info.chbkongereh@vatanmail.ir و شماره تلفن 4-03832279051 برای ارتباط و پاسخگویی مردمی می باشد.

استان چهارمحال و بختیاری بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.