پاتک پلیس به پاتوق خلافکاران افیونی/ محموله مواد قبل از توزیع کشف شد

پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در یک عملیات مشترک با مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر قدس محموله 56 کیلوگرمی مواد مخدر را قبل از توزیع کشف و ضبط کردند.

پاتک پلیس به پاتوق خلافکاران افیونی/ محموله مواد قبل از توزیع کشف شد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 15:00 چهاردهم شهریورماه اخباری به دایره دوم معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واصل شد که پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید فردی به هویت "فریبرز" یک محموله موادمخدر را از استان سیستان و بلوچستان تهیه و در منزلش واقع در شهرقدس قلعه حسن خان جاسازی و قصد دارد در اختیار فروشندگان موادمخدر قرار دهد.

در این راستا مامورین دایره دوم این معاونت در یک عملیات مشترک با مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر قدس به موقعیت اعلامی اعزام و با رعایت مسائل حفاظتی وارد منزل شده و متهمین "فریبرز" و "فرامرز" را دستگیر کردند

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طی بازرسی صورت گرفته از داخل حمام مقدارحدوداً 56 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک دستگاه خودری پراید نیز توقیف گردید.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: متهمین دستگیر شده به همراه مواد مخدر مكشوفه و خودروی توقیفی جهت سیرمراحل قانونی به ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر قدس منتقل شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار