75 هزار خانوار در شهرستان قدس تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

رئیس تامین اجتماعی شهرستان قدس گفت: پیرو ارزیابی‌ها و بررسی‌های انجام شده، حدود 75 هزار خانوار در این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که آمار قابل توجهی به شمار می‌رود.

75 هزار خانوار در شهرستان قدس تحت پوشش تامین اجتماعی هستندعباس اورنگ رئیس تامین اجتماعی شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش تعیین کننده تامین اجتماعی در تقویت پشتوانه‌ای عموم جامعه، اظهار کرد: از جمعیت 300 هزار نفری این شهرستان، حدود 75 هزار خانوار به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

وی گفت: در صورت احتساب 3 نفر در هر خانوار، بطور تقریبی 70 درصد از جمعیت این شهرستان زیر چتر حمایتی این مجموعه قرار می‌گیرند.

اورنگ افزود: چنین عدد دورقمی می‌طلبد با دقت نظر و تلاش مضاعفی در این عرصه فعالیت کنیم و با تقویت فرصت‌ها و کاهش تهدیدها، سطح کمی و کیفی خدمات را به نحو مطلوب‌تری ارتقاء دهیم.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان قدس یادآور شد: شهرستان قدس نوپا است، اما از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و مستعدی برخوردار است که با همیاری و همگرایی مضاعف و اتخاذ تصمیمات اصولی و کارشناسی شده، می‌توان روند شکوفایی و بالندگی در این منطقه را به نحو فزاینده‌ای تسریع کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار