از محدودیت اراضی تا کمبود سرانه فضای سبز در شهرستان قدس

شهردار قدس گفت: فضای سبز شهری این منطقه با استانداردهای جهانی و شاخص‌های متوسط و نسبی اعلام شده در ایران، فاصله بسیاری دارد که لزوم رفع و بهبود آن احساس می‌شود.

از محدودیت اراضی تا کمبود سرانه فضای سبز در شهرستان قدسمحمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز شهری و نقش حائز اهمیتی که در پویایی و سرزندگی شهر ایفا می‌‌کنند،اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری قدس مترصد توسعه هرچه مطلوب‌تر فضای سبز شهری است اما با محدودیت‌های بسیاری در این بخش مواجه هستیم.

وی افزود: فقدان زمین و اراضی کافی و مناسب برای طرح‌های فضای سبز در این شهر از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما در این عرصه محسوب می‌شود.

کولیوند بیان کرد: برای برون رفت از وضعیت موجود باید با خریداری واحدها و خانه‌های مسکونی به پیگیری چنین پروژه‌هایی مبادرت ورزیم که  البته محدودیت‌های اعتباراتی مجال چنین اقداماتی را به ما نمی‌دهد.

شهردار قدس یاد‌آور شد: رشد فزاینده جمعیت در این شهر در طول سنوات اخیر، سطح سرانه‌ها را با کاهش هرچه بیشتری همراه ساخته و امیدواریم با افزایش اعتبارات، امکان بهبود وضعیت موجود و بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی این شهر به عنوان فرصتی بالقوه و ویژه به نوعی مؤثرتر فراهم ‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار