توسعه زیرساخت‌های فرهنگی‌-ورزشی در هفت جوی قدس

فرماندار شهرستان قدس گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در هفت‌جوی قدس از دستور کارهایی است که با جدیت و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی‌-ورزشی در هفت جوی قدس
حسین کاغذلو، فرماندار شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عزم و تلاش جدی مجمو‌عه‌ فرمانداری و دستگاه‌های ذی ربط برای تقویت زیرساخت ‌های عمرانی و فرهنگی در این شهرستان، اظهار کرد: در همین راستا، پروژه‌ استخر و سونای هفت‌جوی در منطقه مذکور از اولویت‌هایی است که بهره‌برداری از آن در دستور کار قرار گرفته است. 
 
وی افزود: پروژه‌ مورد اشاره از سال 1388 بلاتکلیف مانده بود که با سفر رئیس جمهور به شهرستان قدس، یک‌ونیم میلیارد تومان اعتبارات به این طرح اختصاص داده شد. 
 
کاغذلو گفت: پروژه‌ احداث کتابخانه از دیگر طرح‌های فرهنگی است که تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود و امیدواریم با بهره‌برداری از طرح‌های مذکور تا حدودی خلاء زیر ساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این منطقه رفع شود. 
 
فرماندار شهرستان قدس گفت: وسعت محدوده جغرافیایی و کثرت جمعیتی انبوه در این شهرستان باعث شده در حوزه‌ سرانه‌های شهری به کمبودهایی مواجه شویم که برای بهبود آن در حد توان و امکانات موجود و با همگرایی دستگاه‌های ذی ربط، تلاش خود را به کار می‌گیریم تا رضایتمندی مردم به نحو مطلوب‌تری تأمین شود. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
 
انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار