عزم جدی کمیسون سرمایه‌گذاری قدس برای جذب و مشارکت بخش خصوصی

شهردار قدس گفت: این شهر از توانمندی‌ها و استعدادهای بسیاری در ابعاد گوناگون برخوردار است و برای مشارکت بخش خصوصی در پتانسیل‌های موجود این منطقه، کمیسون سرمایه‌گذاری مدیریت شهری قدس باید فعال است.

عزم جدی کمیسون سرمایه‌گذاری قدس برای جذب و مشارکت بخش خصوصیمحمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: عمده‌ی درآمد شهرداری‌ها در اغلب مناطق کشور از محل کمیسیون ماده‌ی صد و اخذ عوارض و جرایم ساختمانی تامین می‌شود که این سازوکار، درآمد پایداری برای مدیریت شهری محسوب نمی‌شود. 
 
وی افزود: فاصله گرفتن از کسب‌واخذ چنین درآمدهایی و سوق پیداکردن به سمت جذب مشارکت بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف و طرح‌های عمرانی از اولویت‌های اصلی ما در مجموعه مدیریت شهری قدس به‌شمار می رود. 
 
کولیوند گفت: برای تحقق این امر کمیسیون سرمایه‌گذاری شهرداری قدس با جذب کارشناسان متخصص، شناسایی و مطالعه بر روی توانمندی‌های بالقوه‌ی این شهر را با جدیت آغاز کرده است. 
 
شهردار قدس یادآور شد: امیدوارم با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده، جذب سرمایه‌گذاری‌های عمومی در شهر قدس به حداکثر ممکن افزایش یابد که به‌طور یقین در صورت حصول آن، روند روبه‌رشد با سرعت و شتاب هرچه بیشتری ملی خواهد شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار