مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تکلیف میلاد میداودی در جلسه کمیته انضباطی باشگاه مشخص می شود.

بیت اله رضایی در گفت و گو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص احضار میلاد میداودی مهاجم تیم فوتبال سایپا به کمیته انظباطی باشگاه گفت :میداودی قبل از دیدار مقابل پرسپولیس با تشخیص کادر فنی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد .کادر فنی این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده و خواستار تعیین تکلیف وی در کمیته انظباطی باشگاه شده است.

وی افزود :در جلسه یک شنبه کمیته انظباطی باشگاه در این خصوص تصمیم گیری نهایی می شود و هر تصمیمی که این کمیته بگیرد لازم الاجرا است.

رضایی درباره درخواست باشگاه سایپا از سازمان لیگ برای تعویق دیدار جام حذفی مقابل سیاه جامگان بیان کرد : در نامه ای از مسئولان سازمان لیگ درخواست کردیم به دلیل فشردگی بازی های لیگ برتر و جام حذفی این دیدار را به تعویق انداخته و در صورت امکان بازی سایپا و سیاه جامگان را به پس از دیدار ما مقابل فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر موکول کند اما این درخواست مورد موافقت قرار نگرفت.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از این باشگاه اظهار کرد : هر ساله نمایندگانی از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی امکانات و مسائل مالی باشگاه های لیگ برتری به ایران می آیند .روز گذشته نیز آن ها با بازدید از باشگاه سایپا تمامی امکانات را تائید و مجوز حرفه ای بودن این باشگاه را تمدید کردند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار