خوش اقبالی پرسپولیس در مصاف با سایپا

اسماعیل بیگی، دفاع راست تیم فوتبال سایپا به دلیل مصدومیت دیدار این تیم مقابل پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران در حالی روز چهارشنبه 25 مرداد از هفته ششم لیگ برتر مهمان پرسپولیس متحول شده در ورزشگاه آزادی است که با مصدومیت وحید اسماعیل‌بیگی مدافع راست اصلی این تیم، مجید جلالی برای جایگزینی با ابهام رو به رو است.

اسماعیل‌بیگی در تمام بازی‌های این فصل در ترکیب ثابت نارنجی پوشان به میدان رفته و بی‌شک غیبت وی، سایپا را در این دیدار با مشکلاتی همراه می‌کند.

البته سایپا به جز اسماعیل بیگی غایب دیگری برای جدال مقابل سرخ پوشان ندارد و بازیکنان مصدوم این تیم با رفع آسیب دیگری، آماده حضور در دیدار مقابل پرسپولیس هستند.

زمان نشست خبری مجید جلالی اعلام شد

نشست خبری مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال سایپا قبل از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس از ساعت 13 سه‌شنبه برگزار خواهد شد. قرار است پس از این نشست نیز برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر شود.

آخرین تمرین نارنجی پوشان پیش از دیدار مقابل پرسپولیس از ساعت 16:20 سه‌شنبه در ورزشگاه سازه گستر برگزار خواهد شد و مجید جلالی آخرین تدابیر تاکتیکی خود را برای مصاف با شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این تمرین به اجرا می‌گذارد.

دیدار تدارکاتی سایپا در جام حذفی

مجید جلالی دیدار سایپا مقابل وشتانی آمل را محک مناسبی برای نارنجی پوشان دانسته و ضمن تمجید از سبک بازی این تیم که در لیگ استانی مازندران حضور دارد، از وشتانی به عنوان حریفی تدارکاتی برای جدال مقابل پرسپولیس نام برده است.

مهمانی سایپا در شهر امام رضا

سایپا پس از پیروزی 4-0 مقابل وشتانی آمل در مرحله یک شانزدهم نمایی جام حذفی و صعود به مرحله یک هشتم نمایی این رقابت‌ها و با توجه به قرعه‌کشی انجام شده باید در مشهد به مصاف سیاه جامگان برود و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده جدال صبای قم و تراکتورسازی تبریز بازی می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار