قنبرپور: بازی ساده‌ای پیش رو نداریم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی این تیم مقابل سایپا گفت: بازی ساده‌ای پیش رو نداریم اما بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند که با برد زمین بازی را ترک کنند.

قنبرپور: بازی ساده‌ای پیش رو نداریم

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: بازیکنان با غیرت پرسپولیس نسبت به وظایفشان آگاه هستند و با تمریناتی که زیر نظر برانکو پشت سر گذاشتند، به طور حتم می‌توانند سربلند از زمین مسابقه خارج شوند.

قنبرپور درباره محرومان و مصدومان این بازی عنوان کرد: محروم نداریم اما ماریچ و حیدریه به علت مصدومیت نمی‌توانند در این بازی تیم را همراهی کنند.

وی درباره درخشش طارمی در بازی‌های گذشته پرسپولیس گفت: با توجه به همدلی که در بین بازیکنان است، همه به طارمی کمک می‌کنند که این بازیکن رکوردشکنی کند. به هر حال مهدی طارمی نسبت به این قضیه واقف است که موفقیت تیم مهم‌تر از هر مسئله دیگری است.

وی درباره وضعیت برانکو تصریح کرد: با توجه به تعهد اخلاقی و قراردادی برانکو با باشگاه پرسپولیس، وی تمایل دارد که ثمره زحماتش را ببیند و بعد در مورد پیشنهادهای دیگر تصمیم بگیرد. به هر حال حضور برانکو در تیم ملی کرواسی منتفی است چرا که تیم پرسپولیس اولویت اول کاری این مربی است.

قنبرپور در مورد مشورت نگرفتن برانکو از دستیارانش بیان کرد: برانکو نظر ات همه اعضای کادر فنی را می‌پرسد اما در نهایت خودش تصمیم نهایی را می‌گیرد چرا که مسئولیت تیم بر عهده‌‌اش است. همچنین تعامل کامل بین سرمربی و دستیارانش وجود دارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد محسن مسلمان تصریح کرد: مسلمان هم از عملکردش مقابل سایپا ناراضی است چرا که نتوانست قابلیت و توانایی‌اش را نشان دهد. طبیعی است که برای هر بازیکنی شرایطی پیش آید که نتواند آن طور که باید بازی کند که مسلمان هم از این امر مستثنی نیست. به هر حال مسلمان هم با صلاحدید برانکو در بازی‌های بعدی در ترکیب تیم حضور خواهد داشت.

وی درباره شایعه برکناری طاهری بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و بهتر است سخنگوی باشگاه در این مورد صحبت کند.

قنبرپور در مورد لغو سفر طاهری به مالزی اظهار داشت: مسائل مهم‌تری در باشگاه وجود داشت. بر این اساس طاهری تصمیم گرفت سفرش را چند روز به تعویق بیاندازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران با حضور چشمگیر در ورزشگاه آزادی باعث شوند که به زودی مضاعف به ساق‌های بازیکنان بدهند تا بتوانیم به راحتی از سد سایپا عبور کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار