سپاهان 0 - تراکتورسازی 0

نصف جهان،نصف امتیاز برای تبریز و اصفهان

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز میهمان تیم فوتبال سپاهان بود و در نهایت این دو تیم امتیاز ها را تقسیم کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز در حالی میهمان تیم فوتبال سپاهان است که سپاهانی ها در 5 بازی گذشته طعم شکست نچشیدند.

ورزشگاه:

 فولادشهر

داور: 

اشکان خورشیدی 

کمک ها: مهدی الوندی، یعقوب سخندان

اخطار:

سعید آقایی،شجاع خلیل زاده

سپاهان:

شهاب گردان، هادی عقیلی، عبداله کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی، سعید قائدی فر، فوزیل موسی اف، رسول نویدکیا، حسین پاپی، علی کریمی و مهدی شریفی

سرمربی: 

حسین فرکی

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، الکساندر کارلوس، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، آگوستو سزار، فرید کریمی، مهرداد بایرامی

سرمربی: 

تونی اولیویرا

دقیقه حساس:

دقیقه 4 : سانتر بلند سپاهانی ها با فرار شریفی روبرو شد و وی با گذر از بین مدافعان تراکتورسازی درحالی که می توانست ضربه بهتری را روانه دروازه تراکتورسازی کند شوت خود را زد اما این توپ خطرناک از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 13 : سانتر بختیار رحمانی با ضربه سر خطرناک شاهین ثاقبی موقعیت خطرناکی روی دروازه سپاهان ایجاد کرد اما این توپ از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 27 : رسول نویدکیا در بین مدافعان تراکتورسازی شوت محکمی را روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34: ضربه ایستگاهی تراکتورسازی به طرز خطرناکی توسط بختیار رحمانی به سمت دروازه سپاهان شلیک شد اما این توپ توسط گردان دفع شد.

دقیقه 42: پاس فرید بهزادی کریمی که از سمت چپ فرار زیبایی کرد به ثاقبی رسید و شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 48: مهرداد بایرامی بهترین فرصت را داشت تا تراکتورسازی را در اصفهان به گل برساند اما ضربه او در موقعیت تک به تک با گردان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 48: شوت حبیب گردانی از سمت راست محوطه جریمه را اخباری به راحتی در آغوش گرفت.

دقیقه 54: نفوذ پاپی از سمت راست ، این بازیکن را در فرصت خوب گلزنی قرار داده بود اما شوت او را اخبار به کرنر فرستاد.

دقیقه 64: ضربه ایستگاهی حبیب گردانی از جناح راست زمین بدون اینکه به بازیکنی برخورد داشته باشد در آستانه ورود به دروازه تراکتورسازی بود که اخباری در دو مرحله این توپ را دفع کرد.

دقیقه 73: ضربه ی بختیار رحمانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 84: مهدی شریفی باز هم گل نزد. نویدکیا توپ را از بین مدافعان پرتعداد تراکتورسازی به مهاجم جوان تیمش رساند اما او نتوانست از شش قدم توپ را به گل تبدیل کند تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.


حاشیه:

*وریا غفوری که دیدار جام حذفی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود برای این دیدار آماده شده است و سپاهان را همراهی می کند.

* اولویرا از عملکرد مهاجمان تیمش رضایت ندارد و با حرکات خاص خود به آنها اعتراض می کند.

* سوت های پیاپی داور به سود تراکتوری ها صدای هواداران اصفهانی را در آورده است.

* اخباری به شدت از عملکرد مدافعان پراشتباه تیمش گلایه مند است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار