پرسپولیس از سایپا سبقت می گیرد!

تیمهای فوتبال پرسپولیس و سایپا در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال فردا ساعت 18:40درورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

پرسپولیس از سایپا سبقت می گیرد!به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در ادامه بازیهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال سرخپوشان پایتخت فردا ساعت 18:40 در ورزشگاه آزادی پذیرای نارنجی پوشان سایپا هستند.
 
هر دو تیم تهرانی به دنبال سه امتیاز این بازی هستند تا شرایطشان را در جدول رده بندی بهبود بخشند.
 
همچنین تیمهای فوتبال پرسپولیس و سایپا با انگیزه‌های متفاوت وارد زمین مسابقه می شوند، پرسپولیسی‌ها به دنبال سومین برد متوالی خود هستند و سایپایی‌ها در تلاش برای فرار از سومین شکست متوالی خواهند بود.
 
شاگردان برانکو با 4 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند آنها در صورت برد این بازی می توانند حتی جایگاه خود را تک رقمی کنند.
 
در آن سوی میدان شاگردان جلالی با 7 امتیاز در رده هفتم قرار دارند اگر آنها بتوانند سه امتیاز این مسابقه حساس را از آن خود کنند آن وقت تا رده سوم می‌توانند صعود کنند.
 
ابراهیم شکوری، غلامرضا رضایی، رضا نوروزی و بابک حاتمی از چهره‌های ویژه این بازی هستند چرا که مقابل تیم سابقشان قرار می گیرند.
 
تیم سایپا در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست خورده و گلی به ثمر نرسانده است.
 
جواد نکونام و میلاد میداوودی با پیراهن استقلال، سابقه بازی مقابل پرسپولیس را دارند، میداوودی با لباس سه تیم استقلال اهواز، استقلال تهران و سایپا توانسته به پرسپولیس گل بزند، همچنین سرخپوشان پایتخت هنوز در خانه بردی نداشتند.

 یک تساوی و یک باخت حاصل کار آنها است، در آن سوی میدان تیم سایپا در خارج از خانه یک باخت و یک برد به دست آورده است.
 
سرخپوشان به احتمال فراوان نمی‌توانند از لوکا ماریچ استفاده کنند، احتمال غیبت حیدریه هم در این بازی وجود دارد اما نارنجی پوشان سایپا محروم و مصدوم ندارند.
 
به هر حال دیدار تیم جوان و با انگیزه پرسپولیس با تیم با تجربه سایپا می تواند جذاب و دیدنی باشد، احمد صالحی به همراه علی میرزا بیگی، علیرضا ایلدروم و علی صفایی قضاوت این بازی را بر عهده دارند، بهرام مهرپیما هم ناظر داوری است.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار