دوئل گیتی پسند-تاسیسات با اسانس رفاقت/ سه امتیاز مجانی در جیب سونگونی‌ها

هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری شش دیدار در حالی پیگیری می شود که تیم کاشی نیلو در دیدار مس سونگون حضور نمی یابد.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه در چارچوب هفته دهم به مصاف رقیبان می روند.

گیتی پسند اصفهان – تاسیسات دریایی تهران

حساس ترین دیدار هفته دهم را تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و دو مدعی اصلی قهرمانی مسابقات در اصفهان برگزار می کنند. این دو تیم در فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت به تساوی رسیدند و زور هیچکدام به دیگری نچربید اما در انتها این تاسیسات بود که به عنوان قهرمانی رسید. این تیم تهرانی در ابتدای فصل به خوبی تقویت شده تا با توپ پر به اصفهان برود. تاسیساتی ها در این فصل هنوز شکست نخورده اند و بسیار امیدوارند این رکورد را در هفته دهم نیز حفظ کنند. یکی از مهمترین خریدهای تاسیسات در این فصل محمدکشاورز مربی بازیکن فصل گذشته گیتی پسند بود که حالا بازگشت کشاورز به اصفهان و رقابتش با شاگردان فصل گذشته در نوع خود دیدنی خواهد بود.

در طرف مقابل گیتی پسند اصفهان در نیمکت خود محمود خرواکچی را می بیند که همگان از رفاقتش با شمسایی آگاهند و این مربی که در دو فصل اخیر نتوانسته شمسایی را شکست دهد در این هفته امیدوار است این رکورد منفی را از بین ببرد. گیتی پسندی ها در هفته های گذشته تیم های مدعی و پرمهره یاسین پیشرو و مس سونگون را برده اند و حالا به دنبال زمینگیر کردن سومین مدعی قهرمانی هستند.

مس سونگون ورزقان – کاشی نیلو اصفهان

دیدار تیم های مس سونگون و کاشی نیلو اصفهان در هفته دهم به احتمال فراوان به علت عدم سفر تیم اصفهانی به تبریز لغو خواهد شد تا افضل بدون روبرو شدن با تیم سابقش به سه امتیاز شیرین دست یابد. هرچند خبرهای رسیده حاکی از قطعی بودن لغو این دیدار است اما باید تا دقیقه پایانی منتظر بمانیم تا ببینیم کاشی نیلو در این مسابقه حاضر خواهد شد یا خیر.

حفاری اهواز – دبیری تبریز

تیم های حفاری اهواز و دبیری تبریز در اهواز سومین دیدار هفته دهم را برگزار می کنند. شاگردان حسن زاده که نتایج به نسبت نامطمینی کسب کرده اند در این دیدار به مصاف شاگردان اصغری مقدم دیگر مربی جوان لیگ می روند که چند هفته است از تیم بحران زده لیگ دور شده اند اما هنچنان در کسب نتایج آنچنان موفق نیستند.

آذرخش بندرعباس – میثاق تهران

آذرخش بندرعباس تیم جنوبی فوتسال ایران در هفته دهم در حاشیه خلیج فارس میزبان تیم میثاق تهران است. آذرخشی ها پس از شروع ناامید کننده در لیگ هفته به هفته بهتر شده اند و حالا بازی در ورشگاه خانگی این تیم و مقابل تماشاگرانش به کابوس تیم های لیگ تبدیل شده است. در طرف مقابل میثاقی ها بعد از چند هفته کش و قوس حالا مربی خود را روی نیمکت می بینند و امیدوارند با تدبیر لک از شکست های این چند هفته فاصله گیرند.

شهروند ساری – یاسین پیشرو قم

تیم فوتسال یاسین پیشرو قم بعد از شروع پرهیاهو هفته های خوبی را سپری نمی کند و نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود. یاسینی ها بعد از تساوی نا امیدکننده خانگی مقابل آذرخش حالا باید به قلعه عقابها سفر کرده و مقابل شهروند ساری قرار گیرند. شاگردان ابطحی در شهروند هفته گذشته سه امتیاز به یادماندنی در قرچک به دست اوردند و با روحیه مضاعف به دنبال دومین برد متوالی خود هستند.

مقاومت کرج – فرش آرای مشهد

دیدار تیم های جوان لیگ را در هفته دهم تیم های مقاومت و فرش آرا برگزار می کنند. مقاومت که با مجموعه ای از بازیکنان جوان هفته گذشته مقابل تاسیسات شکست خورد در این هفته میزبان فرشی های مشهد است که بازی های جذاب و نوسانی آنها در هفته های گذشته بسیار نزدیک بوده و پیش بینی می شود رقابت این تیم با مقاومتی ها نیز نزدیک و حساس دنبال شود.

فردوسی مشهد – منصوری قرچک

آخرین دیدار هفته دهم در مشهد و به میزبانی فردوسی برگزار می شود. فردوسی با مصطفی نعمتی میزبان منصوری قرچکی است که روزهای خوبی را سپری نمی کند و در سه هفته گذشته تنها یک امتیاز لحظه آخری مقابل گیتی پسند بدست آورده است. فردوسی ها هم در حالی که به سمت بالای جدول در حرکت بودند،‌در هفته گذشته مقابل مس گلباران شدند تا حالا به دنبال اعاده حیثیت باشند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار